Çarşamba, Ekim 14, 2015

Trafik hayattır

Son günlerde şehir içi trafikte yol alırken bir sürü riskli durumla karşı karşıya kaldım. Ara yoldan ok gibi önüme fırlayan araçlar, yan yana seyrederken üzerime doğru gelenler, kavşakta burun buruna geldiklerim. Sadece araç trafiğinde değil, yaya kaldırımında yürürken üstüme doğru geleni de oldu. Hepsinin tek bir ortak yönü vardı. Sürücülerin ellerinde cep telefonu vardı. Kimi konuşuyor, kimi mesaj yazıyordu. Ve en sinir bozucu kısım ise "kusura bakma " diyen bir el ve yüz hareketi. Tamam kusura bakmayım ama hayatım senin cep telefonun kadar ucuz değil.

Kaldırımda yürüyorum. Bir anda , bir arabanın hızla üzerime doğru geldiğini fark ettim. Durmakla kaçmak arasında tereddüt geçirdim. Tüm bunlar saniyeler içinde oluyor tabii. Allah'tan aynı anda  sürücü direksiyonu toparladı ve yoluna devam etti. Cep telefonu elindeydi. Şu an tam hatırlamıyorum ,ya mesaj yazıyordu yada konuşuyordu. Son dakikada yoldan çıktığını fark edip direksiyonu kırmasaydı, ben şimdi ne halde olurdum bilmiyorum.

Eğitim ailede başlar ve devam eder. Ara sıra ev halkını bu hususta uyarmakta fayda var. Belki bir nebze işe yarar. Buradan türlü nasihatlerde bulunmayacağım. Doğuş otomotiv çok güzel animasyonlar hazırlamış bu konu ile ilgili. Çünkü son zamanlarda oluşan kazaların çoğunluğu cep telefonu yüzündenmiş. Bu videoları, izleyip, izletelim.                TRAFİK HAYATTIR 







2 yorum:

  1. bir de inanmazdım, trafiğe çıkınca anladım : gerçekten kadınlara ayı gibi davranıyor öküzler. Ah pardon, yine yanlışlıkla hayvanlara hakaret ettim.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...