Pazartesi, Şubat 06, 2012

İyi hayat

 Dün gece yarısı, eski bir kitabımı ararken bir başka eski kitabımla göz göze geldim. Çok severek okuduğum bir kişisel gelişim kitabı. Bazı zamanlar diplerde oluyorum ya, hani ruh hallerimi yayınlıyorum kasvetli kasvetli, işte o zamanlar sevdiğim bir iki kişisel gelişim kitabım imdada yetişiyor. "İyi hayat " onlar içinde en iyilerinden biri. Tabii bu kitabı okumak için ille de diplerde olmanıza gerek yok. Kişisel zenginliğinize, zenginlik katmanın zevkini yaşamak da süper. Kitabı uzun süredir unutmuşum. Ta ki dün gece elime geçene kadar. Görünce mutlu oldum birden. Bu tanıtımı yazmayı bitirince okumaya başlayacağım yeniden.
Kitabın yazarı Alex Rovira. Yıllar önce , televizyonda bir programda önermişlerdi bu kitabı.  Almıştım. Kitabı aldıktan sonra, ben de çevremde bulunan eş, dost, arkadaş, eleman kim varsa herkese önermiş, hatta bununla da kalmayıp bir çok arkadaşıma kitabı hediye etmiştim. İlk olarak kendime aldığım kitabı hediye ettim, "ben kendime yenisini alırım" diyerek. Aldım da. Onu da aynı sözlerle hediye ettim sonra. Tekrar aldım , yine aynı şekilde hediye ettim. Bu iş  epeyce uzayınca , bunda bir hikmet var dedim. Hediye etmeyi bıraktım. Yoksa sonu gelmeyecekti sanırım.
Kitabın ana teması , sizi uyandırmak. Bildiğiniz şeyleri, siz de olan şeyleri görmenizi sağlamak. Mesela cesaret gibi. Hatta bununla ilgili çok güzel bir de hikayecik var kitapta. Ama anlatmayı çok sevmiyorum. Çünkü bilmeden o hikaye ile karşılaşmak daha zevkli. Kuşla ilgili bir hikaye. Kitabın kapağında da, üzerinde kuşlar olan bir ağaç var. Çok güzel. O bile insana huzur vermeye yetiyor. Bazı kitapların kapağı çok güzel oluyor. İnsanın, içinde ne var bilmeden alası geliyor. Bu da öyle. Bakın ne kadar hoş kapağı. Adına ve kapağa bakınca , hayatın iyi olduğuna inanıyorsunuz zaten.


kaynak

Kitap oldukça ince fakat içinde çok şey barındırıyor. Bazı sözler, yüzlerce sayfaya bedel. 
"Abarttın" dediniz, duydum :)) 
Kitaplarımı çok güzel okurum.  Hiç eskitmeden. İyi hayat da, şu an matbaadan çıkmış gibi duruyor elimde. Altını da  pek çizmem cümlelerin ama bu kitapta bir sürü altı çizili cümle var. İşte onlardan biri.

"Ve gerçek şu ki, eğer hiç durmadan ve açgözlülükle mutluluğu arıyorsak, mutlu olmamız gerçekten zordur."

Bu gerçekten iyi bir kitap alın okuyun derim. 
Hemen edinmek isterseniz TIKLAYINIZ

Size bu kitabı tanıtmak isteyince nette bir tarama yaptım. O esnada güzel bir web sitesi ile karşılaştım. birazoku.com bu sitenin adı. Buradan , almak istediğiniz kitabı inceleyebiliyor, arka kapak yazısını okuyabiliyor ve onunla da kalmayıp, kitabın ilk bir kaç sayfasını da okuyabiliyorsunuz. Ben sevdim. 
Bakmak isterseniz "İyi hayat" la ilgili bilgilerinde olduğu sayfa ve site BURADA

Hepinize iyi hayatlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...