Pazartesi, Eylül 03, 2012

Misafir

Pazar günü ben dışarılarda gezinirken, misafirlerim uğramış haberim olmamış. Üzüldüm. Ağırlamak isterdim kendilerini , kısmet değilmiş. Misafirlerim çok tatlı insanlar, çokta fedakarlar sağolsunlar. Fakat yokluğumdan istifade , biraz  arkamdan atıp tutmuşlar. Yok efendim zaten geldiklerinde bi kuru çay ikram ediyormuşum da, aç kalmışlarda, daha neler neler. Neyse bir daha gelişlerine börekler açacağım onlara. Şimdi siz kim bu misafirler diye merak ettiniz gibi geldi birazcık bana. Hadi hadi çekinmeyin sorun kimdi gelenler diye. Sizi daha fazla merakta bırakmadan açıklayayım. Bir de uyarayım sizi, her an size de uğrayabilirler, aman benim gibi hazırlıksız yakalanmayın, her daim pasta , börek, yemek bir şeyler bulundurun. Benden söylemesi.  İŞTE BURADALAR

2 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...