Cumartesi, Kasım 17, 2012

Bir tatlı huzur alma vakti şimdi

Kahveyi ne çok sevdiğimi tüm arkadaşlarım bilir. Sabah ve akşam muhakkak bir sade Türk kahvesi yudumlarım. Bir ritüeldir benim için kahve. Kendime küçücük evimizde minicik mekanlar icat ederim kahve içmek için. Bir zamanlar kalorifer peteğinin yanında, canım kadar sevdiğim bir dostun sohbeti ile içerdim. Yaz aylarında balkonda çiçeklerimi öpe koklaya içmeyi sevdim. Fırsat olduğunda bahçede içtiğim akşam kahvelerinin tadı apayrı oldu hep. Yeğenlerimle içmeyi de çok severim mesela. Tadı bir ayrıdır o tatlı sohbetle içtiğim kahvenin. Bir tatlı huzurdur kahve içmek. 

Bir söz okudum geçtiğimiz günlerde. Kalıcı olsun istedim bende.



6 yorum:

  1. Sabah kahvesini şimdi içtim ve senin paylaşımınla karşılaştım. Ne hoş bir tesadüf oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun, kahve kahveyi çekmiş demek :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet kahveeee :) Bir gün kahverengi olacağız içe içe :))

      Sil
  3. Kahvenin elbette içim zamanları vardır...sabah kahvesi, yemek üstüne veya yorgunluk kahvesi gibi...ama illaki yanındaki kişidir kahvenin tadını veren.
    Doğru söze ne denir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanındaki kişi ile tadına tat katılır dimi :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...