Pazar, Ocak 26, 2014

Bugün Pazar


Bu ne güzel bir pazar günü maşallah. Nefis bir yağmur var dışarıda. Yormayan ,durmayan, temizleyen ve bereket getiren. Sıcak şeyler içip, sıcak şeyler okumak, sıcak şeyler izlemek zamanıdır . İçimizi soğutmamak gerek. Hele ki fırtına gibi esip gelen, ortalığı birbirine katan, hepimizi hastalıklara gark eden bu 2014 yılı ile baş edebilmek için  şart oldu ısınmak. Yılın bir suçu yok , yoksa var mı ? Çoğunluğu etkilediğine göre var belki de. Karar veremiyorum. Hayatım kararsızlıkla geçti zaten. Mükemmeliyetçi olmak zor. Hem kendin hem de seninle birlikte olan insanlar için. Yok içe dönmeyeceğim şimdi, o çok uzun mesele zira. Soğumayalım, daha sıcak şeyler yazmak lazım. Şimdi mutfaktan mis gibi  elmalı, tarçınlı kek kokusu gelse, süper ısınırdı benim içim mesela. Üşenmiyorum, sadece rejimdeyim kendimce.  Üzümde yakışır mı bu keke acaba?  Elmalı,tarçınlı, üzümlü. ?
Sıcak müzikler dinlemekte lazım bugün. Havaya yaraşır, sakinleştirici etkisi olan. Ve fırsat yaratıp " kötü hava yoktur, kötü kıyafet vardır " deyip, yağmurla buluşmakta gerek. Ve böyle böyle kendini avutmak gerek.

tıp tıp tıp
Bambaşka şeyler yazacaktım aslında ama çark ettim bunları yazıverdim. O yazı bir başka gün artık. Bu  yazıya elbette geleneksel pazar şarkısı ile son vereceğim. Paylaşacağım şarkı 7 / 24 dinlediğim Radyo İlef'te az önce çaldı. Radyo İlef'i blogumun sağ sütununda biraz müzik başlığı ile paylaşıyorum. Oradaki fotoya tıklarsanız siz de dinleyebilirsiniz. 
 Neyi unutmuyoruz.? Sevdiklerimize sıkıca sarılmayı dans etmeyi.
                                                                        Ve şarkımız

                 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...