Cumartesi, Mart 23, 2013

Benden şeyler


Bu sabah Ankara karlar altında. Mutlu muyum ? Hayır ! Kayıplarım var, tadını alamıyorum ki hiç bir şeyin. Hep eksik bir yanım. Oysa ki kar yağdığında camdan ayrılmaz, içimdeki çocuğun heyecanına kulak vererek izlerdim düşen taneleri. Yine izliyorum ama içimdeki çocuk heyecanlanmıyor. Ağlıyor bide üstüne üstlük, anılara dalıp. Onu susturup fotoğraf makineme sarıldım. İşte balkonumdan bana bakan hercai menekşelerim. Üstlerine kardan yorgan örtüldü. Yaramazlar başlarını çıkarıyorlar yorganın altından. Onları böyle görünce hikayeleri aklıma geliyor hemen .Kardelenle menekşenin aşkı


İçerideki Afrika menekşelerim de pis pis sırıtıyor onlara. "Biz kaloriferin yanındayız, üşümüyoruz" der gibi. Bebeklerim onlar benim. Ben yetiştirdim yapraktan. Zevkli oluyor büyümelerine tanıklık etmek. 
İşte kahvaltımı bu tatlı varlıklarla ve kar yağışı eşliğinde yaptım mutfakta. 
Tüm bunlar olurken yine dilimde bir şarkı vardı. Nerden aklıma geldi bilemediğim bir şarkı. Mırıldana mırıldana yaptım tüm bunları. Bakın hangi şarkı


Gördüğünüz fotoğrafta öğleden sonraki planıma ait. Mutfağı resim atölyesine çevirip, yağlıboya çalışmak . Yetiştirmem gereken resimler var. Hem resim çalışırken unutuyorum bir çok şeyi, hatırlıyorum da aynı zamanda. Ama hatırladıklarımı seviyorum. 

12 yorum:

  1. Eryaman soğuk ama kar yok.. kızımın hevesi kursağında kaldı. :((

    Alpay pek yanık söylemiş Füsun'cum, dertlenmemek elde değil, müziği değiştir, bir kahve yap kendine ve menekşelerini izlerken sağlıklı olduğumuz için ne kadar şanslı olduğumuzu düşün, üzülmek yok hadi bakalım.. :))

    YanıtlaSil
  2. Tamam, şimdi kahveyi koydum ocağa Sudecim ;)

    YanıtlaSil
  3. Siz unutmak isterken bana karlı ankara günlerindeki odtü lü öğrencilik günlerimi hatırlattınız .keyfiniz , boyalarınız ve fırçanız hep sizinle olsun...güneşli bir izmir gününden selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık Ankara'da o ODTÜ günlerinizin karları olmuyor ne yazık ki. İzmir güzeldir, benden de İzmir'e sevgiler.

      Sil
  4. harika fotoğraflar.... :)

    YanıtlaSil
  5. bazen kar da hüzün getiriyor insanın ruh hali böyle demekki,hele de alpay'ın şarkısı dinlenirse ........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alpay'dan hiç vazgeçemedim, geçemeyeceğimde :)

      Sil
  6. cam önü mutluluklar :))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel,Sen de böyle tadını çıkararak yaşıyorsun...Hayatın hem içinde hem izleyicisi olarak...Ne mutlu sana...!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arayıp buluyorum tat alacak bir şeyler, yoksa daha fazla çekemeyeceğim :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...