Pazar, Mart 17, 2013

Pazar şarkısı

foto
Cuma günü kurs çıkışı arkadaşlarımla kahve içmeye gittik. Bir arkadaşım pasta ve kahvemi ısmarladı, bir diğer arkadaşım ise bana cd aldı. Bi mutlu oldum, bi mutlu oldum. İçimdeki çocuk hemen şımardı. Hoplaya zıplaya eve geldi. 
Cuma günlerini pek sevmem. Çünkü büyük çoğunlukla günü çok güzel geçiririm, sonrasında ise bir anda kendimi dipte bulurum. Yine öyle oldu. Hoplaya zıplaya eve dönen içimdeki çocuk, Cumartesi gününü derin kederlerle geçirdi. Hep olumsuz , hep kötüydü ona her şey o gün. Özlemde canını fena halde sıkıyordu zaten, ağladı bol bol o çocuk. Ben de susturmak için çabalamadım. Kendi haline bıraktım. Sadece şöyle dedim " nede olsa kışın sonu bahardır, bu da gelir bu da geçer "

Arkadaşımın aldığı cd'yi eve gelir gelmez dinledim. Daha önce hiç dinlememiştim. Aslında büyük ihtimal dinlemişimdir ama hatırlayamıyorum. Çünkü kendisi TRT Ankara Radyosu Türk Halk Müziği Sanatçısı.  Anneciğim sık sık TRT müzik kanalını dinlerdi televizyonda. Duymuşumdur o dinlerken. Arkadaşım beğeneceğimi söylemişti , gerçekten beğendim. Özellikle de albümün adı olan şarkıyı çok beğendim. Gittin. Bu bir türkü değil ama. Hangi kategoriye koyacağımı da bilemedim. 
Albümde türkülerde var. Ve benim çok çok sevdiğim türkü Gül Kuruttum'da bu albümde mevcut. tık

Albüm İçeriği
1.Gittin / Gel de Üzülme
2.Seni Aşka Yazmalı
3.Sor / Kal Artık
4.Evlerinin Önü Bulgur Sokusu
5.Gül Kuruttum
6.Bülbül Havalanmış
7.Bu Dağlarda Bağ Olmaz
8.İbrişim Örmüyorlar

Bugünün şarkısı tüm gidenler için.



10 yorum:

  1. Kendi de sesi gibi güzel...okuyuşu hoşuma gitti. Huzur veriyor. Yükses sesle okuyanları sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bende bağıra çağıra okuyanları sevmiyorum.

      Sil
  2. türkü tamam da ne yorum yapacağımı bilemedim şimdi ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııımm, çok manalı bi yorum yapmışsın :)

      Sil
  3. çok iyi geldi bana bu müzik, bu şarkılar... Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :)Bana da senin fotoların çok iyi geliyor.

      Sil
  4. Güzel bir ses güzel bir yorum. Gül kuruttum özellikle.TRT Müzik kanalını benim annemde sürekli dinlerdi.O'nu kaybettikten sonra ne zaman açsam çok hüzünleniyorum.Ama beni hayata döndüren de yine müzik olmuştur.İyi ki böyle güzel,böyle bizi anlatan şarkılar var.

    YanıtlaSil
  5. TRT dinlermis ya anacigin! Ben de cok severim, dinledikce anarim artik seni ve onu :-)

    Gul kuruttum sarkisi bence en guzeliydi, sesi de cok guzelmis.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...