Perşembe, Mart 28, 2013

Eskilerim

Kimden ikikumtanesi

Yine en az 60 yıl öncesine ait bir eski ile karşınızdayım. Bu tabağın bende oluş hikayesi şöyle. Sevgili yan komşum Neriman teyzem sağ olsun bana sık sık bir şeyler ikram eder. Ben onun revani tatlısını, kabak tatlısını çok beğenirim. O da pişirdiği zaman bana muhakkak getirir. İşte bu tabakla da bana kabak tatlısı getirmişti. Tabağı görünce bayıldım. Tablo gibi. Nasıl etsem. Tabak boşalınca geri götürdüm tabii. Fakat başladım tabağa olan beğenimi anlatmaya. Öyle bir anlatmışım ki, Neriman teyze " al senin olsun, oğlumun sünnetinde hediye gelmişti " deyince ikiletmeden tabağı sahiplendim. Ve tabak hemen mutfaktaki nişte yer buldu kendine. 

Kimden ikikumtanesi

6 yorum:

  1. tabak çok güzelmiş gerçekten.Ben de genelde böyle eski parçaların bu estetik dokusunu severim.Bir bakarım sonra benim oluvermiş,senin hesap;))
    Güzel bir gün olsun...ÖZlemişim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettin de uğradın. Bazı şeyler nedense cezbeder böyle beni. Bir anda bütünleşirim. :) Sende mi balık burcuydun ?

      Sil
  2. Çok güzel bir tabak.Bende hikayesi olan eski ev eşyalarını severim.Eskiciye çıktı adım ama elimde değil:)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...