Cumartesi, Şubat 04, 2012

Penceremin çiçekleri

Çiçeksever biri olarak çok zaman hızımı alamıyor evi çiçekle dolduruyorum. Minnacık odama bile sıraladım saksıları. Kaktüs ise  fena bir hastalık, sakın ola ki bulaşmayın. Sürekli almaya başlıyorsunuz. Benden söylemesi. Bu üçlüyü geçen yıl Bauhause dan almıştım. Şimdi tekrar gidip bakmaya inanın korkuyorum. Elimde bir kaç saksı ile dönme ihtimalim fazla çünkü. Almak bir şey değil de , yer sorunu. Sağdaki tüylü olana bayılıyorum. Her sabah selamlaşıp konuşuyoruz. Tüylerin arasından bana göz kırpıyor çok zaman. :)
Bu pembe fıstık ise bir bayram günü bana hediye edildi. Hoş bir anısı var. Bir yakınıma bayram ziyaretine gidecektim.  Habersiz gitmiştim, evde yoktu. Aradım , alışverişteydim eve dönüyorum otoparkta  bekle dedi. Bir süre sonra geldi. Bagajı açtık, içinde bir sürü menekşe. Ne yapacaksın bunları dedim. Ziyarete gittiğim yerlere götürüyorum, seç birini al hemen dedi. Ne kadar güzel bir hediye ve ne kadar güzel bir düşünce. Bu pembe kız o gün benim oldu işte. Adını Güler koydum. Bunu veren yakınımın adı. Bir de Ayşegül'üm var. Onuda bir başka zaman tanıştırırım.  
Bu pembişin saksısını ben yaptım. Yani üzerindeki deseni. Bir başka zaman nasıl yaptığımı anlatırım size. Sevgi çiçekleriniz hiç solmasın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...