Perşembe, Temmuz 04, 2013

Gezdim gördüm

Takip ettiğim blogların bazılarını gezdim ve neler gördüm beğendim sizinle  paylaşmak istedim.

Rüya Büyüktetik. . Çok beğendim bu yüzükleri.

Rüya Büyüktetik

Kürşat Zaman. Karikatürlerini ve bu karikatürünü  görmeniz gerek.

Kürşat Zaman

Snow White en sevdiğim şiiri paylaşmış. Hemde kuş sesleri arı vızıltıları arasında..Rüzgar çanımı tekrar koyayım bloguma. :)

Snow white

Ayşe Şakarcan "sedir" leri sergilemiş. En bi pek sevdiğim şey sedir. Bir de cam önündeyse bittim bayıldım demektir. Birinci fotoğraf gibi aynen.

Ayşe Şakarcan

Barbros lille atelier. Allahım nasıl güzel bir masa buuu. Renklere bakar mısınız ..

barbroslilleatelier

butiksofie. Pasta tarifni çözmeye çalıştım ama google çevirisi ile pek başarılı olamadım. Pişmeden yapılıyor sanırım bi onu anladım. Almancası iyi olan biri hayrına çevirip yorumda yazsa  ne hoş olur :)

butik sofie

Şimdilik bu kadar dolaşabildim. Sabah 6.30 da kalktım. Bir aile dostumuzla bahçeye kahvaltıya gittik. Oksijen çarptı yine beni. Şimdi uyku zamanı.


Bende sana yetecek kadar ben kalmadı...







1 yorum:

  1. Füsun, ziyaretin ve önerin için çok teşekkür ederim. Çok incesin..

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...