Cuma, Temmuz 12, 2013

Şair babam


Canım babam 76 yaşında şair oldu. Eski yıllarda da ufak tefek yazdığı şiirler vardı ama bir ya da iki tane. Geçtiğimiz yıl atak yaptı. Üst üste şiirler yazmaya başladı. İlham geldiğinde kağıdı kalemi kaptığı gibi masanın başına oturuyordu. Bir gün yeğenime bir  şiir yazdı. Sonra aile fertlerine yazmaya başladı. Kime yazdıysa diğeri ben de isterim demeye başladı. İlham babamı çok sık ziyaret eder oldu. Şiirler çoğalmaya başlayınca ben ona sürpriz yapmak istedim. Şiirlerini kırtasiyede minik bir kitapçık haline getirdim. Sonra şiirler çoğaldı. Minik kitapçık büyüdü. Kapak dizaynını yaptım, şiirleri bir araya topladım . Sonunda daha büyük kitapçık halinde matbaada basıldı. Sonra eşe dosta dağıtılmaya başlandı. Ve babamın böylece Şiirlerim adını verdiği bir  şiir kitabı oldu. 



Tabii bana da şiir yazdı . Fakat sıraya girip kitabı imzalatmakta bir hayli zorladım. Haziran ayında ancak imzalayabildi. İşte benim şiirim. Bir baba kızına ömrü boyunca bundan daha güzel bir hediye verebilir mi ?

 FÜSUN'UMA

Dillerde dolaşır tatlı dilin,
Sempatin, güler yüzün
Sanki ilaç gibidir mantıklıdır sözün
Herkese sevgi şefkat doludur özün
Sen bize Allah'ın bir lütfusun iki gözüm

Büyükle büyük, küçükle küçük olursun
Bilgi, maharet , beceri dolusun
Biz senden razıyız Allah'ta senden razı olsun
Doğum günün kutlu olsun

Sevgili kızım,
Öpücükler,öpücükler,öpücükler.


İkikumtanesiden babasına kocaman bir MAŞALLAH

8 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevginizi aldım, ziyaretinize ve beğeninize teşekkür ederim. İade-i ziyarete uğrarım en kısa zamanda. :)

      Sil
  2. Füsuncum Allahcc uzun ömür versin babacığına..Ağlattın beni..Ne mutlu vefalı evlatları, ne mutlu bizleri meydana getiren atalarımıza..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnn. Bu aralar ben de bol bol ağlıyorum. Beraber ağlayalım.

      Sil
  3. ne kadar şanslısın! Allah daha uzun ve sağlıklı yıllar
    versin babalarımıza. ne güzel yapmışın, ara ara şiirlerini
    paylaşsan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah hepimizin babasına sağlıklı ömür versin Buketcim. Tamam bir kaçını paylaşırım inşallah.

      Sil
  4. Çok şanslısın, allah uzun yıllar versin,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şanslıyım, amin İlknurcum. Sen de çocuklarına yazarsın ilerde :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...