Pazar, Temmuz 28, 2013

Pazar Şarkısı

Bir blogger arkadaşım var. Tanıyanlarınız vardır. Deeptone. İşte o, benim "pazar şarkısı" başlığımı ti ye alıyor. Şikayetçiyim. Onun yüzünden rahat rahat "Pazar şarkısı " başlığı atamıyorum, özgürlüğümü kısıtlıyor. Direniyorum başlığı değiştirmemek için.  #direnfüsun hashtag'ı açacağım twitterda. Desteklerinizi beklerim. Tanışıyor olmasakda pek bi seviyorum onu da blogunu da, ona takılmayı da. Sevgiler Deepciğim.


Size Matters by Jeff Clow on 500px.com
Size Matters by Jeff Clow

Pazar şarkısına gelince ; benim çok çok çok sevdiğim birisi bugünkü konuğum. Zevkle dinlemenizi dilerim. Şahane bir pazar günü geçirmenizi dilerim. Her zaman temenni ettiğim gibi, sevdiklerinize sıkıca sarılmanızı dilerim.



1 yorum:

  1. Canımmm beterböcek Deep bana kendi ile yazı yazdıracak kadar şeker şey.. Onu fiilen de tanımak isterdim.. O sana takılıyorsa sende ona takılmak için pazar şarkını mutlaka yayınla..
    Çok iyiydi Frank.. Severdim keratayı:))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...