Çarşamba, Ekim 05, 2011

Islak köpek

Islak köpek ile geçen hafta pazar günü tanıştım. Cumhuriyet Portal da Serra Yılmaz ile yapılan bir söyleşiyi okurken. Söyleşiyi  zevkle okudum , okurken de öğrendim.  Yazının sonunda link vereceğim. Islak köpek bir müzik grubu. Serra Yılmaz bu grupla çalışmalar yapıyormuş. Doğaçlama müzik yapıyorlar. Bu öyle aklıma estiği gibi çalayım , söyleyim anlamına gelmiyormuş tabii. Bu müziğinde kendine göre kuralları varmış. E bende bazen doğaçlama yaşayayım diyorum mesela, sonra bakıyorum hayatın kendi kuralları var ve ben ancak bu kurallar dahilinde doğaçlama yaşıyorum :) Karmaşık bir cümle olabilir ama öyle işte .
Islak köpek hakkında bilgi edinmek istedim , bir başka sayfaya yöneldim. Hakan Cezayirlinin sayfasına . Stereo Mecmuasına. Eline sağlık güzel bir site hazırlamış. Müzikle ilgilenenler incelesin isterim. Islak köpek albümünden de  '' Albüm incelemesi '' bölümünde detaylı olarak bahsetmiş. Altta o bölümün linkinide vereceğim.

İsterseniz önce linkteki videoyu izleyip fikir edinin nasıl bir müzik bu.
Islak köpek
Ve grup üyelerinden Korhan Erel kişisel sayfası
Korhan Erel

Albüm hakkındaki bilgileri, Hakan Cezayirli / stereo mecmuası ndan okuyabilirsiniz.

Vaktiniz varsa üzerine de  bu güzel   Serra Yılmaz söyleşisi ile devam edin .

Kaynak: http://www.stereomecmuasi.com/index.htm

5 yorum:

  1. Adı gibi değil değil mi? Bayagı ilginç.

    YanıtlaSil
  2. Evet oldukça ilginç, böyle bir müzik türünün olduğunu bilmiyordum şahsen.Öğrenmeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzda grubumuza ve müziğimize yer verdiğiniz için çok teşekkür ederiz!

    Islak Köpek adına Korhan Erel
    http://korhanerel.com

    YanıtlaSil
  4. Grubunuzla ve müziğinizle tanışmak benim için güzeldi. Nazik mesajınız için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Daha önce TV de seyretmiştim.Şöylesine dolaşıyordum, bu kanalda kumandayı bıraktım. Programı bitirdim. Begenmiştim ama orada kalmıştım, peşinden gitmedim.
    Hatırlattığnız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...