Cuma, Ekim 21, 2011

Yağlı boya tablolarım

Resim ve fotoğraf : Füsun T

Bu yağlı boya tabloyu , geçen yıl ki kurs döneminde yapmıştım. Çok severek çalıştım.  Bazen zorlansamda bitirebildim çok şükür. Biraz ağır çalışıyorum, acemilik de olunca geç çıkıyor resimler. Yağlı boya yapmak güzel ama malzemeleri çok yer kaplıyor. Birazda dağınık çalışınca evin içi talan oluyor. Kendime bir set almam lazım galiba. Daha derli toplu olur. Ahşap sevdiğim için BU seti çok beğendim. Ama yabancı bir sitede. Muhakkak benzerleri bizde de mevcuttur. Bir çok şeyi bir arada barındıran harika bir set. Kalemler, boyalar, fırçalar , pastel boyalar hepsi bir arada. 
Yeni dönem  kursum başladı. Yeni dönemde yeni tablolarla buluşmak üzere....

Diğer çalışmalarım için TIK

2 yorum:

  1. Fotoğraf açısı resmin güzelliğinin tam görünmesi için yetersiz.

    YanıtlaSil
  2. Bir başka postda tam açılı yayınlarım. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...