Perşembe, Ekim 13, 2011

Kafayı olması gerekene takmayın

Yazıyı bu sabah okudum. Doğru sözlere eklenecek söz bulunmuyor. Doğan Cüceloğlu yazmış yazıyı. Tabii ki okumanızı istedim. Belki benim gibi daha önce okumamışsınızdır. Önemli bir yazı bana göre. Özellikle çocuk yetiştirenler için , bir de tüm çocukların iyiliği için :)
Ben de düşündüm bu arada, 20 yıl sonra nerede olmalıyım diye..! Siz de düşünün hoş oluyor :)


http://www.dogancuceloglu.net/yazilar/758-kafayi-olmasi-gerekene-takinca-sohbet-edemezsiniz#.TpadfisTqOE.blogger

2 yorum:

  1. selim ne hoş ifade etmiş hayallerini

    YanıtlaSil
  2. Meğer neler düşünüyormuş o küçük sandığımız koca insan :))

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...