Çarşamba, Ekim 12, 2011

Erdil Yaşaroğlu

TED nedir . TED ilk olarak 1984 yılında ,adını da aldığı  Teknoloji, Eğlence ve Tasarım konularını bir araya getirmek amacıyla düzenlenen bir konferans olarak hayata geçirilmiş. Daha sonra geliştirilmiş ve kapsamı genişletilmiş. Artık hangi alanda çalışırlarsa çalışsınlar, dünyanın en iyi düşünürleri , bilim adamları, yazarları yada ilginç fikirleri olan kişiler biraraya geliyor ve süresi belirli olan bir sunum yapıyorlar. Bu sunumlara Türkiye'den yazar Elif Şafak katılmıştı.

 Tedx ise şöyle tanımlanmış. ''TED “Paylaşmaya Değer Fikirler” anlayışıyla, kişiler ve organizasyonların TED benzeri kendi yerel etkinliklerini yapabilmeleri için TEDx’i yaratmıştır. TEDx ismindeki “x” bağımsız organize edilen TED etkinlikleri anlamına gelmektedir.'' Bu etkinliklerden biride geçen Şubat'da İstanbul'da gerçekleştirildi. İşte o sunumlardan biriside ERDİL YAŞAROĞLU tarafından gerçekleştirildi. Erdil Yaşaroğlu'nun küfürlü konuşmaları dolayısı ile + 18 mi yapsaydım acaba bu konuyu. Aslında küfürden ziyade bir başka sebeple +18 uygulamak daha doğru olur. O da sunumun 3 ncü dakikalarında elinde ısırılmış kocaman elma ile gülerek sunumu izleyen hanımefendi için. Gençlere örnek olmaması için. Çok acayip taktım kafayı o kısma. Bir insan neden bu tür bir organizasyonda , sunum esnasında elma yer ?

Neyse biz sunuma dönelim. Hafif bir tebessüm hepimize iyi gelir. Buyrun izleyin efendim :)

 


TED sunumlarını izlemek ve TED hakkında bilgi almak için. TIKLAYINIZ

2 yorum:

  1. daha önce izlemiştim ama elma yiyen kadına hiç dikkat etmemiştim, demek ki sunumda olduğu gibi farklı bakmakta böyle.

    +18 konusu ise, pek öyle düşünmüyom ben, günlük konuşma dili desek daha doğru olur sanırım.

    bide bu adamın karikatürlerini seviyom :)

    YanıtlaSil
  2. +18 espri idi :))
    Elma meselesi hala aklıma takılıyor. Günahını da almak istemiyorum bayanın, belki elmayı sunumda dağıttılar, herkes yedi bi o teyzem kaldı. Böyle düşünmek istiyorum, diğer düşünce beni sinirlendiriyor zira :)
    Sunumu izledikten sonra karikatürlerine daha farklı bakmaya başladım. Ben de severim bu adamın karikatürlerini. :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...