Pazartesi, Ekim 31, 2011

Kediler Güzel Uyanır

Yekta Kopan okumamıştım hiç. Bugün blogundan öğrendim ki yeni bir öykü kitabı çıkıyormuş. Öyküleri daha bir seviyorum ben. Çabuk okunması ve çeşitliliği bir farklı oluyor. Baştan sona farklı duygulara sürükleniyorsunuz. Duygu fırtınası gibi.
Alınacaklar listeme ekledim kitabı. Sizi de bilgilendireyim istedim. Belki okumak istersiniz.

Yekta Kopan bogunda şu sözleri söylemiş. Okuyunca bir anda, kendi kitabım raflarda yerini alacakmış gibi heyecanlandım. Bana bu satırlarla , bu duyguyu verebildiğine göre, öyküleri okurken neler yaşayacağım bakalım. Okuduktan sonra paylaşırım.

"En güzeli de şu: Yarın bir kitapçıya gireceğim, rafların birinde kitabını göreceğim. Yeni bir kitaba doğru yol almak üzere arkamı dönüp gitmeden, şöyle diyeceğim:

Merhaba ‘Kediler Güzel Uyanır’! "






2 yorum:

  1. Ben bir akşamda okudum, gayet hoş bir kitaptı bence. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de iki akşamda okudum Nilcim. Güzeldi . :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...