Cumartesi, Ekim 29, 2011

Bayram ve suçluluk duygusu

Bugün Cumhuriyet bayramı. Hepimizin bayramı kutlu olsun . Şanlı bayrağımız daima dalgalansın. Tüm Türk milleti için ; dünya döndükçe bu bayrak altında kalmayı ve Cumhuriyeti yaşamayı diliyorum.


Hareketli Bayrak


Etkinlikler Van depremi dolayısı ile yapılmıyor. Sosyal medyada herkes bayramın yapılmaması dolayısı ile sözler söylemekte. Biraz onları okudum, okurken de bir an düşündüm. Ben de bayram kutlanmadığı için üzgünüm. Bugün bayram kutlamaları yapılıyor olsa idi, ben o kutlamalara gidecek miydim. ? Ben gibi kaç kişi; bayram kutlanmıyor diye kızarken, kutlansa idi o bayrama gidecekdi ?. Bu sene öyle bir şansım yoktu, ama olsaydı ; bayram alanına gitmeyi düşünmek yerine ,  bayram Perşembe gününe denk gelse, yarım gün oradan , bir günde Cuma tatil, Cumartesi _ Pazar zaten tatil, nereye gitsek acaba diye mi  düşünecektim yine ?

Cumhuriyet bayramı kutlamalarına bir kaç kez gittim. Ama çocuktum. İlkokuldaydım. Sonra da bir daha bayram alanına gitmedim. Sadece evden jetlerin geçişlerini izledim. Oturduğum yerden.
Belki de bu bayramsızlık, bayramımızın değerini daha bir anlamaya vesile oldu. Eski bayramlarda olmadığı kadar çok korna sesi duyuyorum sokaklarda. Herkes arabalarını bayraklarla donatıp yollara düşmüş.

Bugün bunları düşününce; sadece, oturduğum yerden sosyal paylaşım sitelerine 
"bayramımız kutlu olsun "mesajları yazıp, balkonuma bayrak astığım için kendimi suçlu hissettim. 


2 yorum:

  1. bizim burda kimse korna çalmadı ama herkes bayrak asmıştı.aslında tören yapılsaydı yıllardan sonra ilk kez gitmeyi istiyordum,kısmet olmadı.inşallah gelecek sene ve sonraki senelerde çok daha coşkulu bir şekilde kutlarız.nice bayramlara...

    YanıtlaSil
  2. Bende bayrağımı kapıp ,seneye tören alanında olacağım inşallah..

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...