Pazartesi, Nisan 09, 2012

Öylesine bir sabah

Dün havanın güzel oluşundan istifade birazcık kendimi dışarılara attım. Soluğu doğru bahçede aldım tabii. Yolda giderken mini menekşe fideleri ile göz göze gelince, arabayı sağa çekip hemen altı tanecik mini menekşeye sahip oluverdim.



Bu sabahta onları saksıları ile buluşturma işlemini gerçekleştirdim. Aslında balkonumda şu anda menekşe var ama bu mini boylarını çok seviyorum. Dayanamadım kısacası. Çünkü, en az iki ay sürekli çiçek açıp balkonumu şenlendirecek başka çiçek yok. Hele bu mini boyları sürekli bıcır bıcır açarlar.

Tam fideleri bulundukları kaptan çıkartıyordum ki, elimde yapışkan bir şey hissettim. Baktım elime bir şey yapışmış, düşmüyorda. Elimden uzaklaştırmak için zavallı hayvanı kavrayınca fark ettim ki , bir salyangoz.
Iykkkk.




E bari o kadar haşır neşir olduk , gel bana bir poz ver dedim. O da bu pozu verdi sağolsun. Kendilerini fide kabının üzerinde dinlenmeye bırakıp ben dikim işlemine devam ettim. Fideler saksı ile buluştu, yıkandı paklandı.

Çok çok güzel renkleri olmasına rağmen , aldığım yerde sadece üç renk vardı ne yazık ki. Sarının güzelliğine bakarmısınız. Çok dikkatli bakarsanız menekşelerin şirin bir  suratları olduğunu görebilirsiniz. Ve o minik suratlar her sabah kahvaltısında bana tebessüm edecekler eminim. 

İşte sonuç ve balkonla buluşma , ve bir sabahın getirdikleri. Hayatı planlamanın anlamsızlığını bununla bir kez daha anladım. Aklımda yada planlarımda bu sabah için böyle bir şey yoktu. Ama böyle oldu. 

Dedikleri doğru galiba, her acı insanı daha da olgunlaştırıyor ve hayata daha farklı gözlerle bakmaya başlıyorsunuz. Bazı üzüntülerin anlamsızlığını daha iyi algılıyorsunuz. Yaşamın şimdiki anda mevcudiyet olduğunu kavramaya başlıyorsunuz.  Belkide bundan sonraki hayatımın en mutlu anı şu an, o yüzden doyasıya değerlendirmek gerek .
Hepinize renkler, sesler ve ışıkla dolu  güzel bir hafta diliyorum. Neşeniz ve sağlığınız daim olsun. 




4 yorum:

  1. bende istiyorum menekşe bende bende bende.hemen evin oraya gelen çiçekçiden alıp balkonda menekşe keyfine start vermeliyim..:) bahçenin resimlerinide bekliyorum bu arada ilgililere duyrulur:)

    YanıtlaSil
  2. Güzeldir hercailer kraliçem :) Bencede hemen sırala balkonuna, yap bi sade kahve, hüpletirken dal hayallere. :)İlgililere ilettim. Bahçenin resimleri en kısa zamanda burada :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Beyaz saksılı hercailer hani miş? :))

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...