Pazar, Nisan 15, 2012

Pazar şarkısı

kaynak
Bugün, Chris Rea dinleyelim. 1951 yılında İngiltere'de doğmuş. Şarkıcı, söz yazarı ve iyi bir gitarist. Kendine has, etkileyici, boğuk bir sese sahip. Blues tarzı sesi ve rock tarzı gitar çalışı  ile , iki farklı müziği sentezlemiş sanki.
Cehennem yolu "Road to hell " adlı parçası single olarak piyasaya sürülünce İngiltere'de top 10 da yerini almış ve ünlenmesini sağlamış. Ben de ilk bu şarkısını dinledim ve çok hoşuma gitti. Blues sevdiğim için sesini de çok sevdim. Diğer şarkılarını merak ettim, onları da dinledim . Çok sevince de size üç şarkısını seçtim bugün için. İlk şarkı Road to hell evet gerçekten güzel. Güzel ama ben Blue cafe'yi sanki daha çok sevdim gibi. İlkini dinleyin beğenirseniz ikinciyi de dinleyin.
Chris Rea / Road to hell
Chris Rea / Blue Cafe

Bu ikisini dinlediyseniz ve diyorsanız ki, pazar günü şöyle beni sakinleştirecek, huzur verecek bir şeyler olsa idi.Yine Chris Rea dinleyeceğiz ve uçacağız. Gerçekten kendinizi uçuyor gibi hissedeceksiniz.  Muhteşem bir video klibi var. Üçüncü şarkının adı Nothing to fear. İlk üç dakika gitarını konuşturmuş, üç dakika sonra ise  sesini. Var mısınız uçmaya ? Evet miiii ? O zaman TIK..
Hayır mıııı ? O zaman hepinize güzel keyifli , gönlünüzce bir pazar diliyorum.

4 yorum:

  1. evet, uçtum resmen. Hem kulaklarım hem gözlerim ziyafet çekti resmen. Chris Rea'yı sayende favorilerime ekledim. Çok güzel bir pazar başlangıcı oldu çook:)

    YanıtlaSil
  2. Sevindim beğenmene Esrates :)

    YanıtlaSil
  3. yıl 90-94 arası üniversite günleri.. devamlı Chris Rea dinlerdik. Hatta gece uyurken teybe kasetini koyardık soğuktan ben kardeşim ve ev arkadaşımızla üçümüz aynı odada yatar onu dinleyerek uykuya dalardık... Ne iyi geldi şimdi tekrar dinlemek...

    YanıtlaSil
  4. Gözümde canlandı haliniz Nohutcum :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...