Cumartesi, Nisan 14, 2012

Eviniz temiz mi ?

Biz kadınlar evlerimiz ne kadar temiz de olsa, ani bir misafir geldiğinde genellikle " ay kusura bakma evi toparlayamadım bugün " deriz. Gelen kişi sanki evi teftişe gelmiştir. İşte şimdi sizi bir sayfaya yönlendireceğim. Burada yaşayan kadın da ziyarete gelen kişiye aynı şeyi söylemiş.
Hadi işi gücü, temizliği bir kenara bırakın, alın çoluğu çombağı atın kendinizi dışarı, eviniz temiz merak etmeyin.
                                                           tık tık
Foto: Füsun T.


6 yorum:

  1. tık tık tırtıkladığım ev yıllardır kullanılmayan bir ev sanırım, yoksa yaşanılması imkansız bir çöplük.

    çok temiz değilim ama düzenli ve titizim:)

    YanıtlaSil
  2. ev bu duruma yaklaştığı zaman söylerim bu cümleyi "bugün temizlik yapamadım";))
    bu evde bugünde, dünde, bir önceki günde yapılmamış o temizlik:))

    çalıştığım için haftasonları genellikle "evimiz idare eder hadi çıkıp dolaşalım biraz" diyoruz.
    temiz bizim ev, temiz:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. ayyy inanmıyorum bende iki gündür temizlik yapamadım ev battı diyordum,benim evim çok çok temizmiş yahu:)
    keyifli pazarlar...

    YanıtlaSil
  4. nar_ı can, bir abartı var resimlerde ama anlayamadım gerçek mi yoksa şaka mı :)

    asortik temizlik kaçmıyor ama hayat kaçıyor. Boşverr, temizdir temizz :))
    anne eli gibi ev battı dediğinde bu sayfayı aç bak :))

    YanıtlaSil
  5. böylesini hayal etmemiştim o ne öyle..

    YanıtlaSil
  6. Valla bende şaştım Mehtap :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...