Pazartesi, Temmuz 23, 2012

Ondan bundan şundan


 ‘Aşk’ bazen tek kişiliktir…



İtalya’da 85 ve 74 yaşlarındaki iki aşık, sokakta otomobil içinde sevişirken yakalanınca “ahlaka aykırı davranıştan” mahkum oldu. 


Alanya'da  hırsızlık amacıyla girdiği evde içki içen ve uyuya kalan hırsız, ev sahibi tarafından polise teslim edildi.


Esmerlere yakışan  parfümler:
 Guerlain Samsara, Bulgari Black, Chanel Chanel No 5, Dior Hypnotic Poison , Kenzo Jungle, Wish Shopard, Burberry Brit, Guerlain Shalimar


Erkeklerin % 80 i orgazmdan sonra hemen uyumak istiyor.


Ben onları daha çok, geceleri dışarı çıkma âdeti olmayan, kırk yılda bir gittiği akraba düğününde "dağıtanlar"a benzetiyorum.


Kim demiş ki sakal, erkeğe yakışmaz diye! Bencede çok yakışabilir.


Saç ekiminde Türkiye dünya birincisi.


Biri size aşk’ı öğretebilir…

Yapılan bir araştırmaya göre kendinden bahsetmek seksle aynı hazzı veriyor.


Foto: Füsun T

Evcil kedilerin verdiği huzur ve rahatlama hissi kedi sahiplerinin bağışıklık sistemini kuvvetlendiriyor.


Bronzlaştırıcı krem kanser yapıyor .


Çocuklara söylenen "göster amcaya pipini" sözü, ilerde teşhirciliğe yol açabiliyor.


Çapkınlık bir beyin hastalığı olabilir.

Brokoli Vitamin ve mineral deposudur. Bağışıklık sistemini güçlendirir.

Depresyonda olan kişi kendini her zaman halsiz, güçsüz, bezgin hisseder, çabuk yorulur. İşte ben !

Yoğurt yemek zayıflatıyor.


14 yorum:

  1. sevgili füsun;
    bir harikasin
    guzel hosuma gitti
    gunun flashini unuttun
    LYS puanlari yeniden hesaplanacakmis

    ;)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da bir sonrakine yazayım bari :) Sen de harikasın :)

      Sil
  2. süper :)
    Biri size Aşk’ı öğretebilir…
    sevdim bu sözü .
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler İlknurcum. Öğreniriz inşallah :P

      Sil
  3. Bazen boyle post'lar yapmak lazim, iyi fikir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esiverdi öyle birden :) Fikrime sağlık :D

      Sil
  4. ha haaaaa ama bunlar komik hepsi.

    bi de hipnotik shalimar veeee şanel 5 süpeeer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de komikti valla :) Ben sarışınım bilmem o markaları :))

      Sil
  5. enteresan tespıtler gulumsettı :))sevgılerımle hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar , sevgiler. :)Hep gülün.

      Sil
  6. Demek Güzel Yurdum da o kadar kel var...:)
    Yoğurt zayıflatıyor mu, yoksa uyutuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kel kalsalar daha iyi bence . Yoğurt için ben diyenlerin yalancısıyım Tebriz.

      Sil
  7. BEN GELDİM..
    HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM.
    İLGİNÇ BİLGİLER...HEM OKUDUM HEM TEBESSÜM ETTİM...
    :))
    CANIM ARKADAŞIM TARİFİ YAYINLAYABİLİRSİN SEVGİLER....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim hep gül emi. Çok teşekkür ederim izin için. Sevgiler. :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...