Perşembe, Ağustos 04, 2011

Oruçsal hallerim

Bir salatalık bu kadar mı yoğun kokar. Cacığa koyduğum nane, buram buram kokuyor. Balkonumda yetiştirdim üstelik. Büyük ayrıcalık :)  Ya aşuredeki tarçının o harikulade kokusu. Ben normal zamanlarda hiç bu kadar yoğun duymamıştım. Zaten feci derecede tarçın severim. Aşure tenceresinin başından ayrılamadım pişene kadar. Yok o kadar marifetli değilim. :)) Paket aşure.

Denemediyseniz öneririm. Çok güzel oluyor. Hem de çok pratik. Dr.Oetker olsun yanlız. Çünkü o çok güzel.


Ne diyordum, koku. Oruç olunca koku alma duyunuz tavan yapıyor. Bırakın evdeki yiyeceklerin kokusunu, komşuda pişenlerin kokusunu bir alıyorsunuz, bir alıyorsunuz. :)) Kapı kapı dolaşasım geliyor bazen. O yüzden özellikle ramazanda insanlar birbirine yaptıkları yemeklerden , tatlılardan birer tabak göndermeli diyorum ben şahsen.  Dedim size dimi, ramazan boyunca yemek dinlersiniz benden diye :)
Az önce misafir ağırlayacakmış gibi bir masa hazırladım. Kendimi ödüllendirdim. Ben ara sıra yaparım böyle. herhangi bir şeyle kendimi ödüllendiririm. Bu ödülleri başkalarından beklemek biraz boşa beklemek gibi gelir bana. Normal alışverişin dışında, bazen kendime hediye alırım mesela. Bunu bana hediye ediyorum der, kendime veririm :) Bence siz de yapın. Harika oluyor. Şimdi de en güzel örtülerinizle, en güzel tabaklarınızla, bardaklarınızla bir sofra hazırlayın kendinize ve afiyetle o güzel sofrada yiyin  yemeğinizi.  Yemekten sonrada aşure ile ödüllendireceğim. Bugün sabah zaten güne mükemmel bir ödülle başladım. Ödüllerle devam ediyorum. (Burada maşallah demeniz gerekiyor. Unutmayın )

Herkese afiyet olsun.
Uygulamalı aşure tarifi

1 yorum:

  1. Koku ve oruç. Tesbitiniz çok dogru. Bizde pişen komşuya gider.

    Ne demişler'komşuda pişer bize de düşer '

    Aşure hatırlatmanıza teşekkürler.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...