Çarşamba, Eylül 07, 2011

Sudoku



En sevdiğim şeylerden biriside Sudoku çözmek. Çok iyi sayılmam bu hususta ama çözerken  çok güzel vakit geçirebiliyorum . Sudoku kitapları alıyorum genelde. Sonrada hadi bi tane daha çözeyim derken saatler ilerliyor. Bazen de web de çözüyorum. Sevenler için değişik sudoku örneklerinin de olduğu bir kaç site adresi vereceğim...İsterseniz zaman tutun isterseniz rastgele çözün.
Ben genellikle bu siteyi kullanıyorum..


Sudoku

Bu siteyi de az önce keşfettim. Sadece mause ile oynayabilmek gayet pratik. Oynaması rahat, menüsü geniş.

Sudoku

Burası da bir başka altenatif...

Sudoku

2 yorum:

  1. sudoku en iyi sayı oyunu ve hepimiz hoşuna gidiyor Yeni zorluklar yeni bir şey geliştirmemi sağlıyor lol aslında ben gerçekten bu oyunu seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı günlük stresten de uzaklaştırıyor.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...