Perşembe, Eylül 29, 2011

Gülümse

İklim değişir, Akdeniz olur, gülümse...

Fotoğraf : Füsun T.

7 yorum:

  1. Sanatcı oldugunuz ne kadar belli. Yaratıcılığınızın sonu yok.

    YanıtlaSil
  2. Ruhumda var bişeyler, bi çözebilsem :)

    YanıtlaSil
  3. Buna yorum yapmıştım. ( Tebriz)

    YanıtlaSil
  4. Evet yapmıştınız. Yorumunuz adsız olarak geçiyor. Sağolun , iyi ki varsınız , iyi ki yorum yapıyorsunuz. Teşekkür ederim. Bir kişinin blogumu takip ettiğini bilmek güzel. :))
    Bu eski bir kayıt fakat bugün yeniden paylaşmak istedim. Kim bilir belki mevsim değişir diye:)

    YanıtlaSil
  5. Mevsimleri değiştirmeyin...
    Şimdi sonbahar... Ankara'nın en güzel olduğu zamanlar. Ankara bu kadar güzel başka hiç bir mevsimde olmuyor.
    Ankara'yı çok özlüyorum.
    ( Tebriz )

    YanıtlaSil
  6. Sn. Tebriz, yorum yaparken '' adı'' bölümünü seçip, adınızı tebriz olarak oraya yazarsanız daha pratik olabilir.
    Ankara her mevsim güzel benim için. Ben aslında kendi mevsimim değişir ümidi ile gülümsemiştim. :)
    Dilerim özleminiz son bulur ya da en azından bir ziyaretle hafifler.

    YanıtlaSil
  7. Tamam...peki.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...