Pazar, Eylül 11, 2011

Bonibonlu kurabiye

Fotoğraf : http://binbircesni.blogspot.com/

Blogları işte tam da bu yüzden seviyorum. Güzel şeylere ulaşabildiğim için. Bugün canım sosyete mantısı istedi. Sonra malzemem eksik olduğu için pasta börek kurabiye cinsi birşeyler yapayım dedim. Araştırırken de bu güzel tarifi gördüm. Kendime ara sıra bonibon alırım. Zevkle de yerim. Bu sefer kurabiyeler için alacağım. İnşallah yemeden kurabiyeleri yapabilirim. :))
Güzel şeyler yapan insanları takdir ediyorum. Bulduğum bu blogda çok güzel düzenlenmiş. Ellerine sağlık Saliha Selimoğlu Erozan'ın. Çok iştah açıcı bir blog olması dolayısı ile biraz tehlikeli yanlız :))))

                                                  Tarifi öğrenmek  için.
                                                           TIK

1 yorum:

  1. begenmenıze sevındım şimdiden afıyetler olsun :)
    sevgılerımle..

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...