Pazar, Eylül 11, 2011

Biz


                          Duygularım yolunu şaşırmış kuşlar gibi kanat çırpıyordu.

Fotoğraf : Füsun T.

                       Çok sevmek miydi bunun adı ? Ya da seviyorum sanmak mı ? Onca yıl,  hiçbir karşılık beklemeden ne yedi, ne içti ,  üzgün mü , mutlu mu , parasız mı, işleri nasıl diye düşünmek . Saçmalık . Belki de  saçmalık sevmenin  diğer adı.
                        Bir gece;  tek odalı evinde ''ellerim çok üşüyor ''dediğinde ben ağlamıştım. Eve yeni taşınmıştın, paran da yoktu. Ne zaman  ''ne yedin ? ''  diye sorsam ''büsküvi'' diyordun. Seni nasıl ısıtabilir, karnını nasıl doyurabilirdim uzaklardan. O zaman ; o kadar çok istemiştim ki yanında olabilmeyi, geceleri seni ısıtan sarı saçlı , küçük kızın varlığını bilmeme rağmen. Ben zaten her zaman sana ait her şeyi bilmedim mi  ? Bazen bir insana ait çok şey bilmek, ona ait olmaktır belki de.
                                       Füsun T. 2006 , Ankara  © Her hakkı saklıdır

2 yorum:

  1. Düşünmek sevmektir. Sevilenler düşünülür.

    Acı veren Siz ( Biz ) olmamaktadır. Aitlik biz olmaktan gelir.

    YanıtlaSil
  2. Füsun T.13/9/11 15:01

    Ne mutlu biz olabilenlere...

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...