Çarşamba, Eylül 14, 2011

Oturduğum yerden




Bu pazar oturduğum yerden çektiğim fotoğraflar. İnsan sadece bir noktada oturup neler görebiliyor diye çekmeye başladım. Önce şezlongumu yerleştirip, kahvemi ve kitabımı aldım. Sonrada çekime başladım.










Daldan bir elma düştü, onu da yedim :))



Belki üstümüzden bir kuş geçer şarkısı eşiliğinde çekildi... O anda kırlangıç sürüsü üzerimde pike yapıyordu. O kadar hızlı geçiyorlar ki fotoğraflamak mümkün olmuyor. Ama bir tanesini yakaladım.


Bu yaramazlar yıkanmayı çok seviyor.



Bahçede yetişen domates ve biberin tadı da, onu yemenin keyfi de  gerçekten farklı...


İşte böyle bir gündü, bir pazar günü ...

4 yorum:

  1. Bahçeniz çok güzel, bakımlı.
    Orada güzel bir zaman geçirmişsiniz, belli.
    Gökten bir elma mı düştü.
    ( Tebriz )

    YanıtlaSil
  2. Bahçe de olmak keyif gerçekten. Gökten bir elma düştü o gün fakat ağaçta elma çok :))

    YanıtlaSil
  3. Keşke böyle bir bahçem olsa..Betonarme her yeri kapladı..

    YanıtlaSil
  4. Füsun T.21/9/11 12:06

    Allah gönlünüze göre versin inşallah Rosetta. Daha da güzellerini versin hatta. :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...