Pazartesi, Eylül 05, 2011

Alsam alsam ne alsam

Bu tepsi tik ağacından yapılmış. Ahşap mutfak malzemelerine yöneldim bu ara. Sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
















E tabii ki ben bunu almalıyım.
Benim gibi kahve seven bir insan için ideal bir alet.
 İstediğin miktarda kahve öğütebiliyorsun.
Taze çekilmiş kahve içmenin keyfine doyulmaz.
Bilenler vardır , bir  zamanlar kahve yoktu Türkiye de ,
yurt dışından gelen dostlar çekilmemiş kahve getirirdi.
Evde kahveyi kendimiz el  değirmeninde çekerdik.
Kısa bir dönem böyle yapmıştık.
O kahvenin tadı bi ayrı olur.
DeLonghi ile Taze Kahve Keyfi...







Bu yıl baykuş yılı, baykuşlu objeler çok moda. Geçenlerde kendime baykuşlu bir kolye beğendim. Uğursuzluk getirir diye aldırmadılar bana. Oysa ben baykuşu çok severim, kolyeyide sevdim. Doğru olabilir mi uğursuzluk getireceği. Kafam karıştı almadım ama aklım hala o kolyede. Buda nefis bir baykuşlu duvar sticker'ı. Bu da uğursuzluk getirebilirlerden :)







Kalp, aynalar ve kırmızı ve beyaz. Çok şirin olmuş.














İstediğimiz yerde değerlendirebileceğimiz, renginin güzelliği için bile  alınabilecek  şirin bir çanta.





Kitaplar, kitaplar, kitaplar. Okusam da alsam, okumasam da alsam dediğim ve sonrada alıp alıp eve sığdıramadığım kitaplar. İşte güzel bir kitaplık sizin için kitaplar.











Tüm bu alışverişi yapabilmek için ; önce kendinize bir kahve yapıyorsunuz. (Bence sade için, şeker insan vücudu için çok faydalı bir şey değil.) Sonra   BURAYA tıklıyorsunuz. Başlıyorsunuz site içinde gezmeye. Yada önce site içindeki e_dergiye bir göz atın. Sonra alışverişe geçin. Karar sizin. İyi alışverişler.


Kaynak : http://www.evmanya.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...