Salı, Eylül 13, 2011

Seçme saçmalar

Paraya para demezdi, çünkü "r"leri söyleyemezdi...

Şehri terkediyorum, hesap lütfen...

Where is the hareket, there is the bereket...

No rahmet, without zahmet...

"Bütün kadınlar güzeldir" lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır...

Ölenle ölünmez, mirasına konulur...

Kaynanam kayboldu. Görenlerin görmemezlikten gelmeleri rica olunur...

Kalbinde yer yoksa güzelim mühim degil ben ayakta da giderim ...

Beni ailesi ile tanıştıran sevgilim "ailemi nasıl buldun? Diye sordu . Manyak mısın  sen getirdin ya beni deyip onu terkettim ..

Geçenlerde internet ağım bozuldu içine örümcek attım düzeldi...

Oğlum, sen aşık olmadın. Aşık olduğunda ben sana söylerim...
Gelinim Olur musun?programından kayınvalide namzetleri Semra Hanım ..


Hey garson! bana kalbim kadar yanik doner, dusuncelerim kadar karisik bir salata, acilarim kadar koyu bir kahve getir...

AH KIZIM AH!! BEN NE SALAGIM. SENI NE DOKTORLAR, NE MUHENDISLER ISTEDI DE VERMEDIM. UZULME ANNECIGIM. BEN HEPSINE VERDIM…

ADAMIN BIRI MAHKEMENIN ONUNDEN GECIYORMUS. MAHKEMEDEN CATAL-KASIK SESLERI GELIYORMUS NIYE? CUNKU MAHKEMEDE SANIGIN HAKKINI YIYOLARMIS…

 BU TUP BEBEK HATALI: SUREKLI GAZ KACIRIYOR...

OYLE YALNIZDI KI TOPLU MEZARLIGA GOMULMEYI VASIYET ETTI..

Üstünede  bu sayfayı okudum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...