Cumartesi, Aralık 15, 2012

2012'de neler oldu

Yılın sonuna yaklaşıyoruz. Vedalardan hiç hoşlanmam ben. İçim buruk olur hep. O yüzden yılbaşı gecesi de kendimi bir buruk hissederim. Balık burcu olmanın bir dezavantajı işte. 2013 yılında da bu duygusal halimiz devam edecek anladığım kadarı ile. Neyse ki bizim için şanslı bir yıl olacağını söylüyor astrologlar. Hayatımızda önemli bir rahatlama olacakmış. Tekrar aşık olabilirmişiz, sanat alanında başarılar kazanabilirmişiz. Hayatı daha yoğun yaşayacakmışız bide. Umut verici sözler. Bir başka yazıda sizin burçlar içinde bilgi vereyim.

foto ve düzenleme : Füsun T.

2012 de kendime dair bir sürü tekamül yaşadım. Zor bir yıldı benim için ama Nuray Sayarı'nın deyimi ile aydınlanma dönemi oldu benim adıma. Umarım bu gelişimim 2013'de de devam eder, ama daha dingin, daha sakin ve daha olumlu olaylarla yaşarım inşallah bunu artık. Yorgunum zira. !

Dünyada 2012 nasıl geçti, neler oldu derseniz ve bunları fotoğraflarda görmek isterseniz vereceğim linkleri tıklamanız yeterli olacak. Çok etkileyici fotoğraflar var. Hepsi 2012 yılında yaşanan olaylarda çekilmiş fotoğraflar. Üç ayrı bölümde sunulmuş. Ben de size üç ayrı linkle sunacağım.

Hepinizin nefis bir hafta sonu geçirmesi en büyük dileğim. Hem belki bu fotoğraflara baktıktan sonra ne kadar şanslı olduğunuzu görüp, kendinizi daha da iyi hissedip, Tanrıya bir kez daha teşekkür eder, daha da güzel bir hafta sonu yaşarsınız kim bilir ?

Bölüm 1

Bölüm 2

Bölüm 3







14 yorum:

  1. Çok şükür.
    2013 inşallah umduğunuz gibi geçer.

    YanıtlaSil
  2. İnşallahhh, aminnnn. Çok yoruldum inanın, umarım sakin dingin huzurlu sağlıklı bir yıl yaşarım.
    Tabii sizin içinde en güzelinden, sorunsuz bir yıl olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
  3. 2012 benim içinde çok kötü geçti. İnanılmaz, asla başıma gelmez dediğim şeyler yaşadım. Umudum 2013'te ah inşallah hepimiz için çok güzel bir yıl olur. Çok ihtiyacımız var, güzel şeylerin olmasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslıcım haklısın, senin içinde bir hayli zor günlerdi. İnşallah bu yıl sen de rahat, huzurlu ve sağlıklı bir yıl geçirirsin.

      Sil
  4. Gelen yıl giden yılı aratmasın diye dua edeceğim. Teşekkür ederiz Füsun'cum, açlık ve sefaletin son bulması en büyük dileğim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sudecim doğru valla, geçen yılı aratmaz umarım. :) Dileğine gönülden katıldım :)

      Sil
  5. ha haaa 21 aralığa bişi kalmadı.
    dünya kalmıcak ki 2013 olsun.
    nuray sayarı oldum diyosun bu yıl.
    aydın tekamüllü filan.
    hadi tamamm daa daa tekamül şeysinden ol seneye.
    :),
    yeni yıla girmek çok heyecan yaaa ne burukluğu beeee.
    :)
    oğlakım ondan demek ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 Aralık'ı çok merak ediyorum ben ..
      Duygusuz oğlak, eski yıl gidiyor , buruk olunur tabi :))) Hahah güldüm yine sayende. Tamam, bol tekamüllü olsun.:)

      Sil
  6. benim için güzel bir yıl oldu 2012...
    umarım dünyamız ve hepimiz için 2013 güzel geçer,
    savaşsız,
    doğal afetsiz,
    sağlıklı ve huzurlu...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, inşallah bu yıl eskisinden de iyi olsun sizin için. Temennilere aynen katılıyorum :) Sevgiler.

      Sil
  7. Bu yıl benim için çok güzeldi, acısı ve tatlısıyla, 2013 yılı da herkesin istediği gibi olur inş :)

    YanıtlaSil
  8. İnşallah canım. Bu yıl bir öncekinden de güzel olsun senin için.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...