Perşembe, Aralık 27, 2012

Mim

Sade ve Derin  yani kısaca Deep'ciğim beni mimlemiş. Daha çok gecikmeden cevaplayım. 

Mimin konusu şöyle. Blog Listemde Görmek İstediklerim ve İstemediklerim

Görmek istediklerim 

Herkesi blogumda görmek istiyorum. Paylaşmayı seviyorum. Blogumu izlemeye alan arkadaşlarımın hepsini hemen ziyaret edemiyorum. Özür dilerim bunun için. Onlar benim blogumu izlemeye aldıkça ben de yeni bloglar keşfediyorum. Bunu seviyorum. Yorum görmek hoş oluyor tabii, fakat zaman değerli. O yüzden yorum yazanları da yazmayanları da anlayabiliyorum. Bazen ben de bloglara uğrayıp okuyup çıkıyorum yorum bırakamıyorum. Okuyucuların içinden geldiği zaman, yorum yazmak istedikleri zaman yazdıkları içten yorumlar çok çok  hoşuma gidiyor. Her zaman fikir alışverişi olabilecek konular paylaşamıyorum ama bu tür konulara yapılan , konu ile ilgili kendi bilgi ve deneyimlerin de paylaşıldığı çeşnili yorumlar görmek istiyorum tüm bloglarda

Hepinizi sık sık blogumda görebilmeyi istiyorum. Bunun olması bana ve paylaştığım konulara bağlı bunu biliyorum. O yüzden de paylaşımlarıma elimden geldiğince özen göstermeye çalışıyorum. Umarım bir gün daha  iyi bir yerde olur blogum, daha çok okuyucum olur. Bunu görmek istiyorum ve zamanımın elverdiği ölçüde bunun için planlar yapıyorum.


Görmek istemediklerim 

Siyasi ve küfürlü yorum görmek istemiyorum. Zaten yayınlamam da. Bunun dışında aklıma bir şey gelmedi.

Ve bu vesile ile blogumu izlemeye aldığınız için, samimi sıcak yorumlarınız için hepinize çok çok teşekkür ediyorum.


*Siz acaba benim blogumda neler görmek istiyorsunuz ya da istemiyorsunuz , bunu merak ederim ben aslında.

9 yorum:

  1. Ben blogunun süprizli halini seviyorum.. Gece turlarında yeni şeyler keşfetmeyi, bunu yapalım mı projelerini, heyecanlanmayı o projeyi yapmak için.. Sonra bir anda karşımıza çıkan güzel fotoğraflarını.. Gezmelere gittiğinde seninle gitmiş, gezmiş gibi olmayı o yerleri.. Kitap sayfalarını, o sayfalarda kendime mesajlar bulmayı.. Seni de seviyorum, burayı da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, çok teşekkür ederim. Ben de blogunu ve seni seviyorum. :)Bide arabalarını seviyorum, bide keçelerini, bide Mahmut'u :))

      Sil
  2. Bazen banada oluyor çok blog okuyorum ama hepsine yorum yazamıyorum. Beni çok heyecanlandıran, çok ilgimi konuları da es geçemiyorum.
    Çok iyi bir blogçusun bana göre, daha çok okunmalısın kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cım çok sağol. Elimden geldiğince özenerek ve severek yapıyorum.

      Sil
  3. ben yeni takibe aldım Şükriye sayesinde.nezih bir blog olduğunu gördüm.daha fazlası için zaman lazım sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin sevgili Ebru, ne iyi ettin. Daha fazlası için benim daha çok çalışmam lazım bide:)

      Sil
  4. hey hiçbişi yapman gerekmiyor ki.
    zaten çok iyisin.
    :)
    allam ya ben blogları izliyorum, ama üye olmuyorum.
    :)))
    amaaaaa hadi artsın o zaman okuyucun napalım kader utansın hihihihih.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi olsam :)
      Okuyan sayısı önemli zaten Deep'cim.:) Ama sağol desteğin için, seni listemde görmek güzel :)

      Sil
    2. Ay bide çok teşekkür ederim , beğendiğin için:))

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...