Pazartesi, Aralık 03, 2012

Noel için minik fikirler



Yeni yıl sofraları için minicik, basit ama şirin birkaç  uygulama.
TIKTIK

Ben bunu çok sevdim TIKTIK

Güzel bir hediye olarak hem de masada yer belirleyici olarak kullanılabilir TIKTIK

Güzel olmuş mu ? TIKTIK

Çam kozalaklarını ne yapsam diye düşünüyordum. Bunlar çok şirin olmuş. TIKTIK

 Kar taneleri. TIKTIK Çam ağacıma asabilirim :)



Ekran için bir kaç duvar kağıdı ..
TIKTIK

TIKTIK

TIKTIK

Benimki bu olsun TIKTIK

Birazda eğlence fotoğrafınızı yükleyip bir dakikada noel baba olun ho ho ho  TIKTIK

Son olarak zencefilli kurabiye yapmayı unutmayın.TIKTIK






7 yorum:

  1. Ben hepsini sevdim.. Çok şekerler...İyi haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel şeyler yapıyorlar,bakması bile zevkli. :)

      Sil
  2. Şimdi hepsine tek tek bakıcam :)

    YanıtlaSil
  3. En çok mumları sevdim, hem yapabilirim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsan görsek ne hoş olur Aslıcım :) Senin düğün için yaptıklarına bayıldımmm ,dar zamanımdı sanırım mesaj yazmadım. Ama bakıyorum hep :)

      Sil
  4. hepsini sevdim.
    iyi fikirler.
    ya bi noel olası hediyeleri postu yapsana madem.
    mum tamam bayılıyorum kendime almaya.
    :)
    ama aile akraba filan işte.
    hediye fikirleri postu yapınsana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir yılbaşı yeğenlere, ablaya felan çeyrek altın almıştım. Tüm yıl o hediye ile idare ettiler :))Çok makbule geçiyor. İşte sana fikir :P

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...