Cuma, Aralık 07, 2012

Bugün

Gününüz aydın olsun.
Önce şahane bir müzik dinleyelim mi ?

Hepimize iyi geleceğine inanıyorum. Yanınızda dans edecek birisi varsa bu fırsatı kaçırmayın ayrıca. Yoksa da, yükselin parmak uçlarınızda ,uçun uçun uçun...

Yves Montand-Sous le CIEL de Paris


Geçmiş zamanda bugün neler olmuş bakalım mı ? 

Müzisyen Tom Waits doğmuş. İyi ki doğmuş. Çok seviyorum onun şarkılarını.

İstanbul'da sokaklarda ''hoola-hoop'' (hulahop) çevirmek yasaklanmış. (1958) Neden acaba. Merak ettim şimdi. 

Türk Kadınlar Birliği, İstanbul'da bir mitingle kadınların milletvekili seçme ve seçilme haklarını kutlamış.(1934)

Apollo 17 uzay mekiği, Cape Canaveral Uzay Üssü'nden fırlatılmış.(1972) İzlemiştim,heyecan verici idi.

TBMM'de harçları protesto etmek için pankart açan öğrencilerin yargılanması sona erdi; gençler toplam 96 yıla mahkûm oldular.(1996)

I. Dünya Savaşı: ABD, Avusturya-Macaristan'a savaş ilan etti. (1917)

''Hayali Küçük Ali'' olarak tanınan Karagöz oynatıcısı, yazar Mehmed Muhiddin Sevilen, 88 yaşında öldü.(1974) Özleyenlere "vay vay vay vay" tıktık

Bugün Ankara'da neler yapılabilir bakalım mı ?
Türk_İngiliz  kültür derneğinde 39 kadın ressamın yaptığı "çocuk gelinler" konulu  tablolar sergileniyor. Yarın son gün. Gezilebilir.

Bilkent konser salonunda Arkas Trio konseri var. Saat: 20:00 de.

Arkas Trio / Tuncay Yılmaz, keman, Gustav Rivinius, viyolonsel, Emre Elivar, piyano
 L. van Beethoven | Keman, Viyolonsel ve Piyano için Üçlü Konçerto, Do majör, Op.56 L. van Beethoven | Senfoni No.7, La majör, Op.92
Salon için 6 yaş, Balkon için 12 yaş sınırı vardır.

Bir sürü sinemada bir sürü film izlenebilir ayrıca. tık tık

Bugün kek yapalım mı ne dersiniz ?

Tarif "yemek vakti " blogundan. Ellerine sağlık Aylin Durmaz Akın'ın. Sabah, izlediğim bloglar neler paylaşmış diye bakarken gördüm. Nasıl canım çekti anlatamam. Ben deneyeceğim. Siz de yapmak isterseniz TIKTIK

Fotoğraf "yemek vakti" bloguna aittir
Kitap okuyalım mı peki ?
Ben bu kitabı okuyorum ve bayıldım. Kısa kısa bölümler var kitapta. Her bir yazıda ayrı bir şey öğreniyorum. Benim gibi öğrenme meraklısı birisi için şahane bir kitap. Tüm konular ay ile bağdaştırılıyor. Enteresan bir anlatım.  Sunay Akın çok güzel anlatıyor. Okuyun derim. TIKTIK

foto kaynak
Hiç biri açmadı mı sizi . O zaman bunu yapalım mı ?

                                                           Bu da ne diyorsanız TIKTIK 
foto kaynak
Olmadı mı ? Hiç birini beğenmediniz mi ? Fikriniz varsa bugüne dair bana yazın o zaman lütfen ....

10 yorum:

  1. Sabah sabah güzel müzik, güzel yayın.. Teşekkürler iki kum tanesi..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür benden Vusicim :) Sana böyle diyebilirim dimi. :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz ne hoş dopdolu sevimli bir blog.Bayıldım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok teşekkür ederim güzel sözlere, mutlu oldum :)Sevgiler.

      Sil
  4. Ankara`da yapılacak ne çok şey var, şanslısın:)
    En alttaki masa şahane olmuş. Merak ettiğim bir süre sonra acaba yapış yapış olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapamamak gibi bir sorunum var ama!
      Masa yapış yapış olur heralde zamanla,ne de olsa bant. Onların bantı yapış olmuyorsa onu bilemem. Üstüne cam konsa , astarı yüzünden pahalı olur. En güzeli tamamen gözden çıkarılmış bir şeye uygulamak, yapışınca da başka alternatif bulmak sanırım Semicim. :)

      Sil
  5. O kek benim oldukça ilgimi çekti ama yanlış zamanda. Kenara adresii not aldım. Elbet su diyet birgun biitecek. O zamana kadar uygulamak için tarif koymalıyım kenara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of o diyet :( Yapamadığım diyet ve büyüyen göbeğim. Sıkıcı.

      Sil
  6. hepsi güzel.

    masa bantlamak ne hoooş.
    :)
    tom waits pek severim. kaçık adam.
    :)
    sous le ciel heeey.

    montand gözdelerimden.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sous le ciel, uçtunmu parmak uçlarında :)))

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...