Pazartesi, Aralık 31, 2012

Değişik sunumlar

                                                                                                                           BURADA

Hepinize güzel, mutlu, sağlıklı bir yıl dilerken, size değişik yiyecek sunumlarından karmalar hazırladım bugün . Umarım işinize yarar.
Bakalım neler var.

Nefis sunumlar var bu blogda
Hünerli bayanlar blogu

Tatlının görüntüsü muhteşem

Uğur böcekli kanepeleri çok seviyorum ben , tarifi ile birlikte Neslihan hanımın sayfasında TIKTIK

Tavuk bagetleri milföy hamuruna sararak bu gece aile sofranıza renk katmanız da mümkün TIKTIK

Bu sayfaya da bir göz atın. Muzların sunumu sofranıza şirinlik ve lezzet katabilir TIKTIK

Günün konseptine uygun sunumlar. İşte sofranızın çam ağaçları TIKTIK

Sosisten yılbaşı çorapları TIKTIK

Çilekten noel babalar TIKTIK

Sofranıza yılbaşı çelengi koymak istemez misiniz ? TIKTIK

Ya da minik misafirlerinize Angry Birds hazılamayı düşünmez misiniz? TIKTIK

8 yorum:

  1. hep ışıl ışıl bakacak sebeplerin olsun Füsun!
    uğurlu olsun!

    YanıtlaSil
  2. iyi seneler Füsun'um:)

    YanıtlaSil

  3. sevgili füsun;

    hayal ettiğinden daha güzel bir yıl diliyorum sana

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da en güzelinden olsun bu yıl Füsuncum :)

      Sil
  4. Yeni yıl size sağlık getirsin...neşe getirsin...acı vermesin...ne hayalleriniz varsa onlar birer birer gerçekleşsin.

    Mutlu olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim. Ne güzel temenniler. Hepsine aminnn diyorum.
      Ben de size nice sağlıklı mutlu ve bereketli yıllar dilerim :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...