Pazartesi, Aralık 10, 2012

Dantel kar taneleri


Crocheted Snowflake



Bunlardan yapmak istiyorum en kısa zamanda. Evde kola yok. Şekerle yapıldığını biliyorum ama bir kere denedim olmadı. Az önce araştırıp öğrendim ki, şekerle suyu kaynatmak gerekiyormuş. Ben kaynatmamıştım.  Karıştırıp batırmıştım danteli , tabii olmadı.
1 bardak şeker  ve yarım bardak suyu fıkırdayana kadar kaynatacakmışız. Sonra danteli içine atacakmışız. Bir kaşıkla karıştıracakmışız ki her yeri ıslansın. Sonra bir havlunun üzerine alıyormuşuz. Elimize dikkat. Sıcak şeker yanığı fena olur. Maşayla alalım danteli biz sudan en iyisi. Sonra istediğimiz şekli verip kurumaya bırakıyoruz. İşte bu kadar. Sonrada camlara asıyoruz. Haydi iş başı ..

Renkli kar taneleri

dantel kar tanesi

Resimlerle bir başka örnek

Buda boncuklu ve siyah




Crocheted Snowflakes


16 yorum:

  1. Süpersin kum tanem...iyi haftalar Füsun'cum.Kar taneleri için teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, sanki tığ ile iplik alsam yapacakmışım gibi: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Çok kolay yaparsın tabii ki.Ben yaptım bir iki tane , kolalayınca fotoğraflayacağım :)

      Sil
  3. Çokkk güzeeeellllll bayıldım keşke örebilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm anlaşıldı, dantel bilmiyorsun :(Sağlık olsun boşver.

      Sil
  4. Porselen yapmaya yarayan bir sıvı var diye biliyordum. Şekerli suyla oluyorsa biz de deneyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim o sıvı ile yapıyorlar belkide onlar. Şekerli su sadece örgüyü karton gibi sert yapıyor. Ben ördüm iki tane ama henüz şekerlemedim. Yaparsam fotolar ve sonucu gösteririm.

      Sil
  5. aaaa öyle mi yapılıyomuş.
    ama ama çok güzel bunlar.
    senin balkona bahçeye pek olur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım ama sanırım pek iyi olmayacak Deep. Du bakalım :)Balkonumu bahçemi özledim :(

      Sil
  6. aaaaaaaaaaa! küpe de olur değil mi bunlar??????
    Füsun ama çok güzel bunlar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana yeni bir iş çıktı Özlemcim :)) küpede olur tabii :)

      Sil
  7. Harikaymışşş =)
    günün aydın olsunn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol İlknurcum seninde tüm günlerin güzel olsun.

      Sil
  8. çok güzeller .

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...