Salı, Aralık 04, 2012

Blog için animasyon


Bugün blog sayfamın sağ üst köşesine şirin bir kalp yerleştirdim. Çocuk ruhum benimle bugün. Parlak, hareketli gifleri de çok severim ben. Sizde kendi blogunuza yerleştirmek isterseniz çeşitler burada




Yapmanız gereken şey,beğendiğiniz resmin üzerine tıklamak ve sayfadaki linki  (Code copy)kopyalamak. Daha sonrada gadget ekle bölümünden metin kısmını seçip, linki HTML yazan kısma yapıştırmak.

Gününüz güzel geçsin emi. Şımartın kendinizi , içinizdeki çocukla ilgilenin bugün biraz. Oynayın, konuşun onunla. Deneyin ....

11 yorum:

  1. Kalpler pek şeker olmuş.
    Ayrıca çok teşekkürler, ben de çok hoşuma giden kediciği buldum ve ekledim sayenizde ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm, hemen bakıyorum kedicik nasıl durmuş :))

      Sil
  2. Teşekkürler Füsuncum... mavi kalbim sayende atıyor...

    YanıtlaSil
  3. Geliyorum kontrole :)) Rica ederim.

    YanıtlaSil

  4. sevgili füsuunnnn;

    bende yaptım baksana

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler, bakıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ;

    Yorumunuz sayesinde gördüm bloğunuzu ne kadar iç açıcı bir blog olmuş :)
    Çok sevdim....

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim :) Sevindim beğenmenize.. Sevgiler.:)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...