Cuma, Aralık 14, 2012

Demiş ki şair

foto ve düzenleme: Füsun T.

İstanbul'da, Tevkifane avlusunda,
güneşli bir kış günü, yağmurdan sonra,
bulutlar, kırmızı kiremitler, duvarlar ve benim yüzüm yerde, su birikintilerinde kımıldanırken,
ben, nefsimin ne kadar cesur, ne kadar alçak, ne kadar kuvvetli, ne kadar zayıf şeyi varsa hepsini taşıyarak : dünyayı, memleketimi ve seni düşündüm...

Nazım Hikmet

foto ve düzenleme :Füsun T.

Günlerden bir gün İstanbul`da
Sabah oldu, eşya ışıdı
Bahçedeki horoz öttü
Horozun öttüğünü duyunca
Türkü tutturdu
Bir çiçek keyfine göre...
 ...............
Sabahattin Kudret Aksal

foto ve düzenleme: Füsun T.

Bir gün sabah vakti kapıyı çalsam,
 Uykudan uyandırsam seni:
 Ki, daha sisler kalkmamıştır Haliçten.
 Vapur düdükleri ötmededir.
 Etraf alacakaranlık,
 Köprü açıktır henüz.
 Bir gün sabah sabah kapıyı çalsam...
.....................
Turgut Uyar


Foto ve düzenleme : Füsun T.

Mektup alır, efkarlanırım; 
Rakı içer, efkarlanırım; 
Yola çıkar, efkarlanırım. 
Ne olacak bunun sonu, bilmem. 
"Kazım`ın" türküsünü söylerler, 
Üsküdar`da; 
Efkarlanırım.

Orhan Veli kanık

foto ve düzenleme : Füsun T.
Aklımda kalan tek şey
Bulutlar içinde bacalar
Bacalar altında evler
Evler arasında çocuklar
Çocukların yanında bir çocuk
Pırıl pırıl, ışık saçan
Umut dolu yarınlar içinde
gelecekten habersiz.

Füsun T . 1990

8 yorum:

  1. Füsun canım süpersin ki senn :)
    Hava da ne güzel güneşli bugün birazcık da soğuk, olsun Ankaradan gülüşün ısıtıyor bu şehri.
    Bak senin bu güzel yazıların, fotoğrafların bana ne yazdırdı.. Keyifli günler dilerim..

    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2012/12/istanbul-seni-getirir-bana.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekersin İlknur :) Okudum şiirini ve pek biyendim :)Eline sağlık.

      Sil
  2. Şiirler de fotoğraflar da çok hoş. Emeğine sağlık. Mutlu haftasonları diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lilacım, sağol canım.Şairler mükemmel yazmış. Sana da çokkk güzel bir hafta sonu dileği benden.

      Sil
  3. İstanbul'u en güzel görüldüğü Yedi tepeden seyretmişsiniz.
    Yorumlarınız harika.
    Aycıkta öyle.

    Teşekkür notudur.
    Kırmızı çiçek açtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A aaaa, bu mevsimde çiçek açar mıymış o. Aferin ona. Pembe de olur bir gün inşallah :))

      Teşekkür benden, ilk günden beri yorumlarınızla desteklediniz beni. :)

      Sil
  4. çok iyi yaaa.
    fotolar sen işte anladık zaten.
    istanbul seviyon biliyoz.
    tüm şiirler güzel.
    en sondaki seninki de bilgece beee.
    :)
    ama turgut uyar'inkini ah ah ben yazmalıydım.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ah ah , hayır ben yazmalıydım onu :))

    Ben çocuklara aşık olurum öyle arada, ve öyle çıkar işte arada bilgece satırlar. :))

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...