Salı, Aralık 25, 2012

Yılbaşı kartları

Öncelikle bu yazıyı hazırlarken okuduğum bir bilgiyi paylaşayım. Devam edip etmediğini öğrenmek size ait . Bir çok blog arkadaşımız hediye çekilişi yapıyor ve bu çekilişlerde kitap hediye eden bir çok blogger var. Okuduğum bilgi şöyle. Bilenler bilmeyenlere duyursun nitelikli bir bilgi.
Ptt sitesinden aynen alıntıdır .

**Kitap Taşıma Kampanyası / 2012-03-01
Kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesi ve eğitim ve kültür alanlarındaki gelişmelere katkı sağlanabilmesi amacıyla maddi çıkar gözetmeksizin kitap taşımacılığında büyük indirim yapılarak destek sağlanmıştır.
01/03/2012 tarihinde hayata geçirilen bu proje kapsamında, içeriğinde 1 kitap bulunan gönderiler 2.50 TL, birden fazla kitap bulunan gönderilerin kabul ücretlerine de %50 indirim uygulanmaktadır. **

Yine posta ile ilgili bir başka bilgi. Malatya ve Manisa PTT'si  " Tebrik kartı bizden , göndermesi sizden " adlı bir kampanya ile unutulan bir geleneği yeniden canlandırmak istemişler. Ücretsiz kartları PTT veriyor, siz 50 kuruş ödeyip pul parası veriyorsunuz. Bilgiler internet kaynaklı, Malatya ve Manisa'lı okuyuculara kalıyor bunu araştırmakta.

Bir de yardım yapabileceğiniz bir haberim var. O da , 150'nci yılını kutlayan Darüşşafaka'nın yeni yıl için hazırladığı tebrik kartları. Tanesi 2 TL. olan kartlardan en az 10 adet almanız gerekiyor. Kartlar öğrencilerin yaptığı resimlerden oluşturulmuş. Çok da güzeller. Başka ürünlerde var hepsi burada  TIKTIK 

Balca sitesini bilenleriniz vardır.  Arkadaşlarıma E-kart göndermek istiyorum diyorsanız, çeşit çeşit kartlar mevcut sitede. Onun için de bir TIKTIK 

Kendi kartımı kendim yapmak istiyorum derseniz bir kaç adet renkli fon kartonundan nefis el emeği kartlar yapabilirsiniz. Ya da, "ben yapamam hazır olsun, satın alayım" derseniz TIKTIK  yapmanız yeterli. Hadi bir TIKTIK daha olsun.

Nancy / ETSY

Ben bir başucu kartı yapmıştım. Bunu yeni yıl içinde kullanabiliriz. Minicik danteller örüp, renkli fon kartonuna yapıştırmak ve üzerine içinizden gelen en iyi dilekleri yazmanız yetecek. Siz yeter ki bu eskimeye iyice yüz tutan bu tebrikleşme geleneğini canlandırmak isteyin. Ben bir arkadaşımla bunu devam ettiriyorum ve inanın posta kutusunda fatura dışında gelen zarfı görünce çok çok mutlu oluyorum.

Bir kaç tane de ben e-kart yaptım. Beğenirseniz kullanabilirsiniz.



Kimden ikikumtanesi



Ve son olarak yıllardır almaktan vazgeçmediğim unicef kartları. Hem yardım yaparsınız hem de içiniz ısınır o kartlarla. O kadar şekerler ki. Tüm bunlardan sonra artık bir kişiye bile olsa kart atmak farz oldu gibi, ne dersiniz ?

5 tanesi 15 TL almak için tıklaman yeterli

2 yorum:

  1. Ne güzel bir paylaşım bu yine,her zamanki gibi...Her yazını okuyuşumdan sonra iyi ki tanıştığım dediğim bir blog arkadaşısın sen,beni heyecalandırıyorsun:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum ben şimdi :) Teşekkür ederim. :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...