Çarşamba, Aralık 12, 2012

Sinema dünyası

Başlığın sinema dünyası olduğuna bakmayın, her yerde kullanılan bir şey izleyeceğiz bugün. Bakalım grafik çalışmaları ve bilgisayar teknolojisi ile neler yapılıyormuş. Ben de yapmak istiyorum bunları. Mesela kar yağıyor, beğenmedin mi hemen değiştir arka fonu bahar gelsin , çiçekler açsın.
Buradan bir mesaj da alabiliriz kendimize belki. Hüzünlü, mutsuz musun, değiştir arka fonu, gülümse. Sil derdi kederi. Bir çok şey bizim elimizde belki de. Ne dersiniz?

TIKTIK

Benim sahnem bu olsun....

Source: flickr.com via Erin on Pinterest

2 yorum:

  1. Füsuncum,teknelojiye yetişmek imkansız.
    Ama bu olay da güzelmiş.
    Ayrıca senin sahnen de harika.Yaşamının her sahnesi güzelliklerle,bolluk bereket içinde geçmesi dileklerimle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu açıp bu mesajı okumak beni o kadar umutlandırdı ki, çokkkk teşekkür ederim. Kocaman bir "aminnnn" diyorum. Rabbim seninde daima yüzünü güldürsün. :) Kucak dolusu sevgiler.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...