Cumartesi, Aralık 01, 2012

Neleri unuttuk ?

Dünya kurulalı beri bir sürü önemli şey olmuş. Savaşlar, barışlar, doğumlar, ölümler,icatlar vb... O gün içinde önem arz etmiş olan bir sürü yaşanmışlıkta  zaman içinde unutulup gitmiş. Bu günlerde yaşadıklarımızda unutulacak bir gün gelecek. Zaman denen kavram bazen benim kafamı kurcalayabiliyor. "Hayat bir gündür o da bu gündür" denir ya, aslında hayat bir andan mı ibaret yoksa ?  Bu konu bir hayli karmaşık benim için. Şimdilik bunu unutmakta fayda var.
Sürekli olmasa da bazı günler defterlere o gün benim için önemli olan şeylerle ilgili notlar alırım. Sonrada onları okur ne kadar anlamsız şeylere üzüldüğümü anlarım. Enteresan olansa sevinilen şeyler yıllar sonra bile anlamlı ve güzel gelir, neden bu kadar sevinmişim  mutlu olmuşum demem de ,can sıkan şeylere neden canımı bu kadar sıkmışım ki diye hayıflanırım.
Birazcıkta olsa bu geri dönüp okumalar sayesinde kendimi daha az üzme çalışmaları yapıyorum. Faydası olacağını umuyorum bu çalışmaların. Beklenen gün geldi , bugün hafta sonu. Canınızı sıkan ne varsa bugün bir kenara bırakıp , canınızın çok istediği bir şeyi yapmaya  çalışın. Sıkıntı ile mutluluk yer değiştirsin. Kendi seçimimizi kendimiz  yapalım. O hüzünde yada  sıkıntıda mı  mı kalmak istiyoruz yoksa mutlu olmak mı ? Bir saatliğine bile olsa bunu deneyin, ne seviyorsanız tadını ala ala onu uygulayın. Mutluluğunuzu hissedin.


                                                        Öyle ya, neleri neleri unuttuk !!!



8 yorum:

  1. Neleri unutmadık ki?..
    Sevmeyi,
    Sonsuz aşkı,
    Saygıyı,
    Anlayışı,
    Hoşgörüyü,
    İnce espiriyi,
    Her şeyin altında art niyet aramamayı,
    Başkalarına değil kendimize bakmayı,
    ....
    .....
    Biraz da YAŞAMAYI unuttuk..

    YanıtlaSil
  2. Aslında bu bolglar da hepimiz için birer günlük değil mi? O zamanlar neleri beğenmişiz,neler hissetmişiz,nelere üzülmüşüz...Daha yeni olmama rağmen arada ilk postlarıma bakıyorum ve kendimi eleştiriyorum.
    Unutmaya gelince...İnsan bazı şeyler unutmalı ki geleceğe umutla bakabilmeli bence. Tabii bunun için bir genelleme yapılamaz. İnsan bazı yaşananları da unutmamalı ki ders alabilmeli. Yoksa tarih hep tekerrür eder.

    YanıtlaSil
  3. Kocaman bir ahh çektim :(

    YanıtlaSil
  4. tamam ben hemen mandolin çalışmaya =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf şahane. İlkokulda çalmıştım, hemde çok başarılıyken bıraktım deli kafam. Ne imrendim şimdi sana :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...