Salı, Aralık 18, 2012

Gidesim var

Yine gidesim geldi. Yollara düşesim, levhalarda kaybolasım geldi.


  Events - 9423


Rotasız, pusulasız...

travel
kaynak




Görmediğim yerler görsem , Paris'e uçsam mesela



Ya da arabayla çıksam yola

Source: tumblr.com via Tanajura on Pinterest


Köprüler geçsem


Dağlar, dereler geçsem

Source: amazon.com via Donna on Pinterest



Source: google.com via Karen on Pinterest


Kuş olsam ya da




Kuş gibi gezsem, kuşbakışı görsem dünyayı











Sonra konaklasam sevdiğim bir omuzda



Öyle işte ..

10 yorum:

  1. Takıl bana o zaman yılbaşından sonra götüreyim seni Londra'ya..
    Gelirmisin?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Vuslatcım çok güzel bir teklif bu ama olanak yok :)Sağol canım, sana iyi gezmeler.

      Sil
  2. Bende gelsem bu yolculuğa, birde İskoçya'yı eklesek ve hiç bir şey düşünmeden öylesine gezsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım İskoçya'yı bende görmek istiyorum için için. :)) Tabii takıl Vuslat'a hemen :)

      Sil
  3. Ben de bu listeye çok şey ekleyebilirim:))
    Benim gidesim yoktu ama getirildi, perşembe abbas yolcu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abbas'a iyi yolculuklar, keyifli saatler o zaman :)Listeye ekleyeceklerini merak ettim şimdi. :)

      Sil
  4. Dağlar dereler geçerken bol bol fotoğraf çekmeyi unutma. :))

    Beni de götürmeni isterdim lakin kızın okulu var gelemem ki.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmekten gezemem zaten ben heralde :)) Ay şu ot güzelmiş, ay bu çöpte çok güzelmiş diye diye gezerim.

      Sil
  5. yeni yıl dileklerini gerçekleştirsin o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı ile diyelim o zaman :) ve teşekkür edelim bu güzel temenniye..:)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...