Cuma, Aralık 21, 2012

Öneriyorum

Nihayet İstanbul'a kar yağdı. Bekleyen arkadaşlarım mutlu olmuştur umarım. Buraya da gönder diyorlardı. Ben de yürekten üflemişim o yöne doğru ki, kar yağdı işte. İşe gidenler ve döneceklere kolay gelsin. Evde oturup kar ve kış keyfi yapacaklara güzel müzik önerilerim var.

Çarşamba günü kısacık zaman diliminde D&R'a uğradım. Bazı şeylerin eve yakın olması da pek iyi olmayabiliyor, her şey,  her an elinizin altında olunca masrafta fazla oluyor. D&R dan iki Cd , bir dergi ve bir minik kar küresi eşliğinde çıktım. Aldığım Cd'nin birini bilerek isteyerek aldım. Fakat diğerini üzerindeki kahve fincanı resmi ve "kahve keyfinize eşlik edecek" yazısı yüzünden aldım ama iyi ki almışım.

Bile isteye aldığım cd Cafe Anatolia İstanbul 2010. Eski bir  enstrümantal cd. Geçtiğimiz günlerde yeğenimde dinleyip çok sevmiş ve  almak için not almıştım adını.
foto kaynak D&R
Piyano, keman , kanun , klarnet ağırlıklı, enstrümantal müziklerden oluşuyor. Çok iyi bildiğiniz şarkılar mevcut cd'de. Bu cd'nin yürek yakan bir tarafı var baştan söyleyim. Çünkü keman sesi,kanun sesi  içinizi cızlatıyor. Ruhunuz hüzün kaplı  ise dinlemeyin. Daha da hüzünlü  hale gelebilirsiniz. Biz geçenlerde Amerikano oynarken dinledik, gayet iyi gitti.
Albümde 14 şarkı var, sizin için listeledim ve bir kaç şarkıya da link verdim dinleyip fikir edinin diye.

1. Kolaymı 
2. Another Day (Bir Başka Gün)
3. Keskin Bıçak
4. An Umbrella Over Vosporos
5. Los Ejes De Mi Caretta 6. Dido
7. Gidemem 
8. To Miamii
9. Ola Se Timuzun (Olmasa Mektubun)
10. Özledim Seni
11. Şimdi Uzaklardasın 
12. Yakamoz
13. Elif Dedim
14. Theme From The Silk Road


Araya bu şirin, minik kar küremi ekleyim istedim. Başucuma koydum, bu şirin ayıcık gülümsedi bu sabah uyanınca, bende onu salladım ve kar taneleri uçuşmaya başladı. İşte çocuk ruhumun yansıması. Kendimi de , içimdeki çocuğu da seviyorum. Onun mutlu olması demek benim mutlu olmam demek. Bu da yeni yıl öncesi içimdeki çocukla bana  minik bir hediye işte.
kaynak
                                     Gelelim tesadüfen ve üzerindeki resimlere  göre aldığım cd'ye.

kaynak D&R

Kahveye ne kadar düşkün olduğum bir kez daha kanıtlandı. Hoş kanıta gerek yok ama,  algıda seçicilik bu. Rafta üzerinde kahve resimleri olan cd'yi görünce hemen dikkatimi çekti. İyi ki de çekmiş. Çok beğendim. Fiyatını yanlış okumuşum bu arada.  22 tl okuyup kasa da 29 tl olduğunu öğrenince yüzüm hafif buruşsa da içinde 2 cd olduğunu düşününce gülümsedim. Artist müzik tarafından oluşturulan karma bir cd. Gerçekten kahve keyfinize keyif katar. Yine yukarıda olduğu gibi listeyi yazıp , sizin için seçtiklerime  link veriyorum. Bildiğiniz bir sürü şarkı var cd'de  fakat tanıdığınız isimler değil farklı sanatçılar seslendirmiş. Ben müzikler hakkında bilginiz olsun diye linkler vereceğim ama cd deki sanatçılardan değil.

Kahvenizi yapıp gelin hadi.

DİSK 1

1. Mi Caro Mozart :Ella Franti
2. Et si tu nexistais pas:Florence
3. Les Parapluies de Cherbourg:Passion Rouge
4. La Cancion de Orfeo (manha de carnaval):Gloria Lasso
5. Porque Te Vas:Achille
6. Stars:Algo Diferente
7. Caravan: Connie Evingson
8. It Had Better Be Tonight:Cafe Accordion
9. Laccordéoniste:Jeannette Byrne
10. Indifference (Valse):Cafe Accordion
11. I Love Paris:Carolina Stefani
12. Windmills of Your Mind:Connie Evingson
13. Lagrimas Negras:Barbarito Diez

Lagrimas Negras

Et si tu nexistais pas

Caravan

DİSK 2

1. La Boheme:Jeannette Byrne
2. La Valse Damelie :Trio Garufa
3. Gottingen:Bruno
4. The Winner Takes It All:Myra Neff 
5. Diamonds and Rust:Tim Shelby
6. La Mer:Laura Cain
7. Un Homme et Une Femme:Passion Rouge
8. Tu Vuò Fà Lamericano:Gypsy Jazz Trio
9. Alicia:The Tango Group
10. Ochi Chornye (Dark Eyes):Sacha Eltsin
11. Whats Going On:Rick Scott
12. Los Bilbilicos:Rebekah

The winner takes it

Los bilbilicos

Un homme et Une femme

Evet, her ikisini de öneriyorum sizlere. Alır, dinler ve beğenirseniz, kulaklarımı çınlatın ...

                                                                   Dergi mi ? İşte bunu aldım.

tıklayın D&R dan alın kapınıza kadar gelsin
                                                          Gününüz güzel geçsin emi.

5 yorum:

  1. ay dur çok şey var burda bak kafam karıştı yaaaa.
    1. kar küresi çooook severiiiim bi de mumlar.
    2. amerikanooooo. hiç oynamadım, 51 filan da bilmem. ama akrabalar oynar arada gider seyrederim. bir bezik mi ne onu oynarlar. hepsini seyrederim keyifle. hiçbişi de anlamam ama.
    :)))

    YanıtlaSil
  2. Kar kürem çokkk güzel. Ama bi tane de müzikli almak istiyorum. Bende çok severim çünkü.

    Amerikano zevkli bir oyun, bütün kızlar toplandık partisinde iyi gidiyor. Ben de kağıt oyunu oynamam pek ama ev içinde kızlarla hoşuma gitmeye başladı.
    Sen dedektifsin ne karışacak kafan Bay Depp:)

    YanıtlaSil
  3. cafe flore (ruh eşim)
    başka bir kadın (juliette binoche)
    :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel seyler almışsin. Bahsettigin cd leri mutlaka alacağım ama tunali Dr den alıp bir de seni anacağım inşallah canım. Çok özledim oraları. Benim icinde dolaş lütfen. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta gideceğim senin için Lilacım. Umarım istediğin gibi olur Tunalı'dan alırsın :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...